anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Direktlänk till inlägg 3 mars 2011

Börjes beställningen är skickad!!! Tjjjooohhooo:D

Av anaby - 3 mars 2011 13:28

När jag skickade iväg min Börjesbeställning förra veckan visade det sig att MYCKET var restat....Men det är bara att gilla läget och vänta tills paketet är skickat  Tids nog brukar det dyka upp  

Igår ringde jag för att komplettera med en bok, Sally Swifts "Ett med hästen". Har redan köpt "Centerad ridning" och kände att jag ville ha bägge 2 böckerna för att kunna få ett bättre "grepp" om centerad ridning. Passade även på att fråga om hur mycket av det jag beställt som fortfarande är restat?? Var bara några grejer men eftersom det överstiger 300 kr skickar det iväg det senare. Så allt som kommit in skulle skickas idag!!!

Vilket de också har gjort  Härligt!! Då har jag paketet hemma någon gång under nästa vecka  

Ska nu gå ner till stallet och rida T en sväng  Blåser tyvärr rejält så jag får se om jag bara rider i hagen eller om vi tar en tur till paddocken...beror lite på HUR lugn "herr´n" är idag  

Åkte förbi stallet för att fylla på vattenhinkarna imorse när jag kom från jobbet. T hade varken vällt vattenhinkarna eller Termobaren  Och faktiskt druckit ur vattenhinkarna som jag hoppades på...så det fanns kvar vatten i Termobaren  Nej, nu måste jag göra ett ryck...

Mvh anaby  

 
 
Kerstin

Kerstin

3 mars 2011 16:04

Böckerna är väldigt lika, en uppdaterning bara skulle man kunna säga..

http://stallrosen.bloggplatsen.se

anaby

3 mars 2011 16:51

Ok då vet jag. Men känns bättre att ha bägge 2 så behöver man då inte köpa till sedan. Ska bli intressant att läsa dem!!!

Mvh Anna & Tabasco:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anaby - 8 mars 2022 09:41

Halloojjjsan igen! Det känns skönt att vara frisk och komma igång i det vanliga gängorna igen. Har börjat rida igen och det känns otroligt bra          Har fått några nya hästmassagekunder under veckan. Det blir både spännande och intressant at...

Av anaby - 4 mars 2022 20:50

Halloojjsan allihopa! Både jag och min man har haft Covid i veckan. Vi har som tur var fått en lindrig varitant och vi är tacksamma att vi fick Covid nu istället för från början för 2 år sedan när många var allvarligt sjuka. Jag har inte fått åka...

Av anaby - 23 februari 2022 13:48


    Vi gifte oss 22/2 2022   Önskar alla en fortsatt fin dag och kram på er  Mvh Anna   ...

Av anaby - 15 februari 2022 00:40

Halloojsan igen!  Här är det ganska högt tempo   Jag håller på att komma igång med företaget. Bla så håller jag på att sy veteryggvärmare till häst, vetebettvärmare och veteryggvärmare för människor. Har kommit igång med veteryggvärmare till häst o...

Av anaby - 6 februari 2022 22:33

                  Hallojjjjsan allihopa! Hoppas att ni har haft en bra helg      Vi har haft stalljour i helgen. Det blir var 6e vecka och då har vi hand om stallet och 13 hästar lördagmorgon, lunch, kväll och söndag morgon. Söndag lunch och...

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards