anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av anaby - 10 mars 2011 22:29

Idag medans L-O var borta en stund har jag suttit och tittat på filmerna från hoppträningen. Uppvärmningen och "första rundan" var helt ok  Sedan ser man klart och tydligt att "bensinen tar slut" för T Är jätte arg och framför allt besviken på mig själv för att jag INTE förstog att jag skulle ge mig  

Har idag funderat, analyserat och planerat för hur jag ska gå tillväga för att förhoppningsvis "vända" hoppningen till det positiva igen!!

Berättade för L-O om "planen" och det var ok som tur var!!! Tyvärr jobbar jag på tisdag när nästa hoppträning är så vi kommer att åka in på måndag under dagen och då ska jag först rida "som vanligt"  och sedan kommer jag att trava lite bommar och travhoppa några småhinder. Så att det förhoppningsvis bli roligt igen för "herr´n"  Framför allt blir det lite lugnare när vi kommer att vara ensamma i ridhuset.  Känns jättebra att det går att genomföra...tror att både jag och T behöver det!!! Har världens bästa man  som verkligen ställer upp på alla sätt och vis på mig och min häst  

Nu är det bara att hålla tummarna för att min "plan" fungerar!!

Mvh anaby  

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards