anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av anaby - 1 juni 2011 15:44

Japp!! Idag var min och T:s vilodag...regnade ute när jag steg upp...traskade ner till stallet med regntäcket i högsta hugg   T blev mer än glad när han insåg att det skulle bli att beta i sommarhagen 

Mockade och fixade klart allt kring stallet innan jag gick hem igen. 

Tog det lungt ett tag innan jag gick ner i källaren för att börja packa upp all utrustning som jag kommer att behöva i sommar 

När jag kommer ner för att börja packa upp blev det sol ute  Så när T kom upp en stund senare blev han "naken-fis" i solen  

När allt var på plats blev det tvättning och smörjning av samtliga sadlar och träns. Jag hade garagedörren öppen så T har haft "full koll" på VAD jag har gjort idag Han har stått och betat gräs väldigt närgånget på andra sidan vägen och spanat på mig   Och tvättning av schabrak och benskydd  Känns riktigt bra att allt är på plats nu och redo att användas  

Nu ska jag hänga lite tvätt och sedan hoppa in i duschen. Jag och barnen ska åka iväg och handla "sommarskor" till dem. Välbehövligt kan jag säga   

Svärfar gjorde operation nr 2 igår och nu ska han rehabiliteras innan de får åka hem. Det verkar allafall jättebra just nu så vi håller tummarna att allt flyter på bra närmaste veckan  Det känns jätteskönt att vi äntligen börjar kunna andas ut och slippa oroa oss för fler operationer!!!

Nej, gott folk!! Ha en jättebra fortsatt onsdagem och kväll!!!

Nu måste jag rusa!!! Hi hi!!

Mvh anaby  

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards