anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av anaby - 9 juni 2011 23:47

Halllooojjjsan!!!

Nu har jag landat hemma igen efter 3 händelserika dagar 

Kan säga lite kortfattat att vi fick gå 1 km med resväskor tur och retur för att hämta en nyckel till boendet  på kvällen när vi kom fram...suck!!

Sedan shoppade vi mycket på tisdagen!! Jag var in 4 ggr under hela dagen, em och kvällen  Blev ganska mycket packning som följde med hem...jag fick lova att köpa en resväska för att kunna ta med allt hem  Dock ytterst lite hästgrejer...

Vi träffade en jättetrevlig busschafför både när vi åkte till och från Ullared  

Hade en himla tur med att strax efter vår flygbuss åkt förbi en bussolycka så blev vägen AVSTÄNGD!!!

Sedan ska jag tillägga att man ska INTE ha bregott i handbagaget om man INTE vill bli visiterad och utskämd  Vi fick allafall ett gott skratt när mitt handbagage blev genomsökt och förmodligen skrattade även personalen när vi gick därifrån Ibland får man vara glad att man kan ge personer någonting att skratta åt 

Allt har flytit på rikitigt bra under alla dagar. Det är egentligen bara hämtning och lämning av nyckeln till boendet som vi INTE har varit nöjda med. Men jag berättar mer om det imorgon....är en aning trött just nu 

När jag packat upp allt jag köpt och visat L-O säger han: Vad lite du har köpt?? Hmmm!! Själv tyckte jag att jag handlat rätt så mycket!!!!

Imorgon kommer lite bilder på både hästrelaterat och kläder som jag har köpt 

Både T och hundarna blev glada när matte kom hem  Och resten av familjen också  Har köpt en hel del kläder till barnen. Lite grejer till L-O och leksaker till hundarna som de "drog iväg med" på en gång   

Längtar tills jag ska rida på T imorgon  Abstinens?? Nej, då...bara lite  

Nej, nu väntar bädden!! Jag är riktigt, riktigt trött...men väldigt nöjd också 

Ha de gott så länge!!

Mvh anaby           

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards