anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av anaby - 26 juni 2011 23:17

Jag har köpt ett liniment för människor som är som en salva och luktar som tuggummit "Jenka"   Det är även djupverkande och man kan smörja på det 3 ggr per dag. Jag har dock använt det morgon och kväll på nacke + axlar med mycket bra resultat  Detta har inneburit att jag INTE har behövt äta värktabletter på flera dagar!!!! Det känns mer än bra!!!

Sedan säger min kära man att jag numera INTE behöver någon parfym  då jag redan luktar "jenka-lukt" mest hela dagen  Hi hi!!!

Mvh anaby   

Av anaby - 26 juni 2011 20:53

Jag måste bara säga det vi redan vet att hästar är underbara djur 

Ikväll när jag skulle vissla på T såg jag inte till honom någonstans i hagen  Var dock ett ställe i hagen där jag inte kunde se...långt in i skogen!! Efter några visslingar hörde jag hur det började låta inne skogen  Ut kom T gnäggande och jag kunde andas ut igen  Han går just nu och betar klöver i paddocken  Då det inte är någon blåst ikväll ska jag ta på flugmasken sedan när han ska gå tillbaka i sommarhagen...så att han slipper alla flugfän 

Vad härligt det är med sol igen!!! Hi hi!!

Mvh anaby       

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards