anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av anaby - 3 juli 2011 12:43

Kvällen igår var mycket lugn..behövdes kan jag säga...och jag mår MYCKET bättre idag   Tack och lov!!!

Sov också bättre inatt 

Började dagen med att springa min första km!!! Jag är verkligen jättebra att det har gått så bra att börja jogga   Nu är det inga långa sträckor men då slipper jag träningsvärk och att känna mig helt "död" efteråt  Nu känner jag istället att jag får mer energi och att kroppen mår bra  Härligt!!!

Idag blåser det halvstorm (skönt när man ska jogga) ute och är varmt, varmt, varmt   

Har varit ner till stallet och hälsat på T en sväng innan jag begav mig ut på joggintur. Han borde vara på väg upp för att beta i paddocken snart...har vissa tider han kommer upp för att hälsa på mig här hemma

Nu ska jag svettas klart innan jag börjar "ta tag i saker och ting" här hemmal. Ska bla tvätta, starta diskmaskinen, packa till mig själv, fixa med T,  kanin och katt och passa på att packa alla "torrvaror" som ska med hemifrån. Jag ska inte glömma att duscha heller!!!! BEHÖVS verkligen i den här värmen!!! 

Vi åker inte iväg till stugan förrän ikväll så jag har tid på mig att fixa allt innan vi åker iväg   Och sist men inte minst ska vi åka förbi Willys och handla på väg till stugan 

Idag kommer som sagt inte så mycket att hända förutom att packa och fixa med djuren här hemma innan vi ska iväg till stugan. Jag kommer att blogga från stugan under veckan. Dock blir det mest bilder jag kommer att sätta in...om det inte har hänt någonting alldelens extra ordinärt för dagen  Men förbered er på en hel del bilder under nästa vecka!! Hi hi!!

Nej, gott folk!! Dags att gå ner till stallet och mocka ur vindskyddet och fixa med lite annat med T innan jag "tar tag i allt annat" som ska göras 

Ha en jättebra fortsatt söndag, em och kväll!!

Mvh anaby  


Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards