anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av anaby - 9 juli 2011 13:16

Jag har länge funderat på att köpa en BRUN säkerhetsväst typ en Racesafe, med paneler och snörning på sidorna. Den ser ut att vara så himla smidig motför alla andra jag har hemma och provat. Jag har 2 st säkerhetsvästar redan nu MEN en av dem är en fältävlansväst och verkligen HUR klumpig som helst   Dock använde jag ALLTID den när jag red ut och hoppade med Zimé då hon ofta var mer vild än tam att sätta sig upp på  Jag köpte en jättefin Jack Ellis säkerhetsväst sedan som var tunnare och den brukade jag använda i samband med tävling då jag blev smidigare i kroppen av den...blir lättare när man ska hoppa och speciellt tävla 

Nu har jag hittat en BRUN säkerhetsväst...med paneler....och snörning på sidorna på Tradera till MYCKET bra pris!!! Är jättenöjd och glad att slippa lägga ut jättemycket pengar på en helt ny väst  

Betalade in pengar för den igår så jag hoppas att den kommer med posten under slutet på nästa vecka!! Bilder kommer in på bloggen så fort jag hämtat ut den Mvh anaby    

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards