anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2011

Internet är helt fantastiskt egentligen!!

Av anaby - 13 augusti 2011 15:10

Jag måste bara nämna att internet är helt fantastiskt egentligen!!

Jag har fått kontakt med 2 jättetrevliga tjejer via min blogg 

Jenny (www.islandstokan.bloggplatsen.se) som också äger och rider i en Sensation Ride G4:a och är lika nöjd med sin som jag är med min Hon äger islänningar 

Och sedan Evelina som funderar på att ev. köpa en Sensation Ride G4:a  Det är ju helt fantastiskt att man faktiskt kan hjälpa varandra med tips och råd över internet för att underlätta i VAD man ska köpa för utrustning bla sadel   som många ggr kan vara väldigt dyr i inköp!! Jag har själv haft riktigt tur och fått väldigt bra hjälp inför mina senaste utrustningsinköp som i flera fall har varit dyra. Då delar man gärna med sig av sina erfarenheter till andra för att underlätta för andra..precis som jag fick hjälp av någon annan innan jag köpte min utrustning  

Helt suveräna och trevliga tjejer 

Jag måste bara få nämna ett utryck som Jenny skrev till mig igår på min blogg:


En okomplicerad uteritt är som bomull för själen och en Sensation-sadel är bomull för rumpan   


Och så är det verkligen!! Hi hi!! Är nog inte sista gången vi hör detta härliga uttryck som kommer från Jenny  Så jag kan inte ta åt mig äran att ha kommit på det  


Önskar alla en jättebra fortsatt förhoppningsvis solig dag där ni är i Sverige!!

Mvh anaby  

 
 
Jenny

Jenny

13 augusti 2011 23:04

Jag håller med om att internet är helt fantastiskt på det viset! Det är så många jag haft glädjen att träffa via forum och bloggar som jag nog aldrig hade träffat annars, dig inklusive. Och tack detamma! :)

Du kan nog få ta åt dig lite av äran för uttrycket i alla fall ;)

SV: Jag tycker det är så intressant att läsa om andras relationer med sina hästar och allt de gått igenom. Hoppas ni får många, många fina år till!

http://islandstokan.bloggplatsen.se

anaby

13 augusti 2011 23:08

Jag tycker att det är så himla roligt att träffa nya trevliga bekantskaper via internet:D Helt fantastiskt!!!!

Jag kanske kan kanske ta åt mig lite av äran;) Hi hi!! Uttrycket är helt klockrent:D

Säger samma sak!! Att det är intressant och roligt att läsa om andras "resor" med sina hästar ända från början:) Jag hoppas också att vi har många fina år kvar tillsammans:D

Mvh Anna & Tabasco:)

 
Kerstin

Kerstin

14 augusti 2011 22:49

Ja visst är det underbart med internet.

http://stallrosen.bloggplatsen.se

anaby

14 augusti 2011 23:04

Helt otroligt bra!! Hur gjorde man innan;) Fniss!!

Mvh Anna & Tabasco:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anaby - 8 mars 2022 09:41

Halloojjjsan igen! Det känns skönt att vara frisk och komma igång i det vanliga gängorna igen. Har börjat rida igen och det känns otroligt bra          Har fått några nya hästmassagekunder under veckan. Det blir både spännande och intressant at...

Av anaby - 4 mars 2022 20:50

Halloojjsan allihopa! Både jag och min man har haft Covid i veckan. Vi har som tur var fått en lindrig varitant och vi är tacksamma att vi fick Covid nu istället för från början för 2 år sedan när många var allvarligt sjuka. Jag har inte fått åka...

Av anaby - 23 februari 2022 13:48


    Vi gifte oss 22/2 2022   Önskar alla en fortsatt fin dag och kram på er  Mvh Anna   ...

Av anaby - 15 februari 2022 00:40

Halloojsan igen!  Här är det ganska högt tempo   Jag håller på att komma igång med företaget. Bla så håller jag på att sy veteryggvärmare till häst, vetebettvärmare och veteryggvärmare för människor. Har kommit igång med veteryggvärmare till häst o...

Av anaby - 6 februari 2022 22:33

                  Hallojjjjsan allihopa! Hoppas att ni har haft en bra helg      Vi har haft stalljour i helgen. Det blir var 6e vecka och då har vi hand om stallet och 13 hästar lördagmorgon, lunch, kväll och söndag morgon. Söndag lunch och...

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards