anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 16 september 2011

Av anaby - 16 september 2011 13:58

Idag var det sol och lite blåst!! Perfekt ridväder för oss 

T var lika fin att rida idag!!! Helt otroligt!!! Lydig och fin när jag skulle träna på "framåt & tillbaka" och sedan skrittade han på riktigt bra mot kyrkan 

Pigg i traven mot kyrkan!! Inga problem att klättra upp & ner 4 ggr uppför backen.

Sedan JÄTTETREVLIG i skänkelvikning i trav hemåt ME LIKE!!!

Sista traven var också trevlig. De hade tyvärr fällt en massa träd efter den vägen  Vilket T uppmärksammade med stora ögon  Pga det orkade jag inte bråka med honom i skänkelvikning utan tog ihop traven rejält istället och ställde honom "lite" åt andra hållet. Det funkade jättebra!!! Hade fullt schå att sitta ner i den stora traven 

Skrittade hemåt och tog den sedvanliga "piss-pausen" på åkern 

T står nu med magneterna och har fått sin lunch. Jag väntar bara på att få gå ut och skölja bort Hexosilen och torka torrt innan jag får smörja in det sista på muggen för idag  

Har startat den 3:e och sista delen av EM inspelningen....som jag räknar med kunna se klart innan jag hoppar in i duschen!!

Det blev ingen handling av mat igår. L-O skulle fiska istället  Så nu finns det ingen återvändo idag!! Vi måste handla mat!!!

Ha en fortsatt jättebra fredag!!

Chilla lugnt  

Mvh anaby    

Av anaby - 16 september 2011 10:16

Nu har jag piggnat till!! Hi hi!!! T står i paddocken och betar och väntar på att jag ska bli klar så vi kan rida ut idag   Muggen ser MYCKET bättre ut idag motför igår Förhoppningvis försvinner det här sista under helgen och sedan är allt ok under nästa vecka 

Tvättmaskinen och diskmaskinen går för fullt!!!

Och jag håller på att "avverka" 2:a avsnittet från EM av 3....Blir att spela in mer under dagen/em idag så jag måste "bli av med" lite filmtid annars blir jag "lätt galen" imorgon av allt som ska tittas igenom  

Det värsta med att titta på EM är att jag blir så hoppsugen  

Ha en fortsatt jättebra dag!!!!

Chilla lugnt  

Mvh anaby   

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards