anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Direktlänk till inlägg 16 december 2011

Ny dag och nya möjligheter:)

Av anaby - 16 december 2011 10:48

God morgon!!! Jag har sovit grymt gott & tungt inatt  Det känns riktigt bra att vakna nu på morgonen 

Jag har dammsugat undan vatten i källaren och sprayat sista varvet på stigbyglarna!!! Tjjjoohhoo!!!

Äter frukost och ska sedan ta bilen ner till stallet. Ska ha med mig en torvmixbal...då är det bäst att ta bilen...orkar inte släpa på balen ner  Förutom T, stallet och en massa fixande där blir det städ, tvätt och en massa fixande hemma idag.  En ganska "tråkig" dag med andra ord  men i slutändan effektiv hoppas jag

Nej, nu ska jag fortsätta äta så att jag tar mig ner till stallet i vettig tid!!

Ha en jätte superduperbra fortsatt fredag 

Chilla lungt  

Mvh anaby   

 
 
Karja

Karja

16 december 2011 11:08

mycket och göra idag med andra ord :P
sv: det tror jag med. dock pga ännu mer tjafs me morsan så sov ja dårligt inatt och skulle upp idag så kunde inte ta sömntablett då ja alltid sover så tungt så vaknar inte när väckarklockan går igång men ska ta en ikväll så ja e utvilad när ja åker

http://www.myonelife.nu

anaby

16 december 2011 20:24

Jag är övertygad om att det kommer att kännas bättre när du är på plats. Då kommer allt att kännas mycket bättre för dig:)

Det verkar vara uppehåll idag!! Dock en aning ruggigt men så länge man slipper regn...får man vara tacksam;)

Ha en jättebra fortsatt dag!! Hoppas att du fått sova någonting i natt!!

Mvh Anna & Tabasco:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anaby - 8 mars 2022 09:41

Halloojjjsan igen! Det känns skönt att vara frisk och komma igång i det vanliga gängorna igen. Har börjat rida igen och det känns otroligt bra          Har fått några nya hästmassagekunder under veckan. Det blir både spännande och intressant at...

Av anaby - 4 mars 2022 20:50

Halloojjsan allihopa! Både jag och min man har haft Covid i veckan. Vi har som tur var fått en lindrig varitant och vi är tacksamma att vi fick Covid nu istället för från början för 2 år sedan när många var allvarligt sjuka. Jag har inte fått åka...

Av anaby - 23 februari 2022 13:48


    Vi gifte oss 22/2 2022   Önskar alla en fortsatt fin dag och kram på er  Mvh Anna   ...

Av anaby - 15 februari 2022 00:40

Halloojsan igen!  Här är det ganska högt tempo   Jag håller på att komma igång med företaget. Bla så håller jag på att sy veteryggvärmare till häst, vetebettvärmare och veteryggvärmare för människor. Har kommit igång med veteryggvärmare till häst o...

Av anaby - 6 februari 2022 22:33

                  Hallojjjjsan allihopa! Hoppas att ni har haft en bra helg      Vi har haft stalljour i helgen. Det blir var 6e vecka och då har vi hand om stallet och 13 hästar lördagmorgon, lunch, kväll och söndag morgon. Söndag lunch och...

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards