anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Direktlänk till inlägg 9 januari 2012

Fleece & paddlådan:)

Av anaby - 9 januari 2012 17:31

Här kommer några bilder och en film med fleece & paddlådan som jag köpte billigt på Rusta  




 


Vi börjar med filmen   


Och fortsätter med några bilder 


 


Jag har packat ner 6 fleecelindor men man får nog ner några fler om man vill..utan större problem  


 


Jag fortsätter att packa 1 varv till  med 6 fleecelindor till och det ligger nu sammanlagt 12 st i lådan. Man rymmer nog kring 2 till fleecelindor per varv eller 4 st till sammanlagt om man vill  



Stängt lock!!!


   


Det finns lite utrymme kvar mellan fleecelindorna och lockat om man vill lägga några paddar där som utfyllnad  Man kan också packa hälften paddar och hälften lindor 


 


Här har jag packat 12 st paddar i olika storlekar. 4 st är något större och tar då lite mer plats. Om man tar den lite mindre storleken får man nog in några fler än jag packat ner  



Från sidan. Det är ett litet utrymme kvar mellan paddar och lock så man kan nog lägga några paddar till där om man vill  


 


Uppifrån. Jag tycker för egen del att det är jättebra att plasten är genomskinlig!! Då ser man HUR MÅNGA paddar eller lindor man har i lådan 


Hoppas att ni blev lite klokare av min lilla film och bilderna 


Mvh anaby        

 
 
Jenny

Jenny

9 januari 2012 19:27

Vad bra med en film också :) Jag håller med om att det är jättebra att de är lite transparenta så man ser ordentligt vad som är i dem, det är något av det viktigaste med förvaringslådor tycker jag :)

http://islandstokan.bloggplatsen.se

anaby

9 januari 2012 19:45

Tänkte att det var lika bra att filma lite när jag ändå hade kameran med till stallet. Superbra när man kan filma kortare filmer med kameran och sedan bara lägga in i datorn och ut på bloggen:D Jag gillar min nya kamera:D

Jag upplever ett de är lagom stora...30 cm x 30 cm. Får inte var för små och inte för stora heller. Alldelens lagom:D Och bra pris;)

Och att det är transparenta är ett stort plus så att man ser innehållet!!

Mvh Anna & Tabasco:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anaby - 8 mars 2022 09:41

Halloojjjsan igen! Det känns skönt att vara frisk och komma igång i det vanliga gängorna igen. Har börjat rida igen och det känns otroligt bra          Har fått några nya hästmassagekunder under veckan. Det blir både spännande och intressant at...

Av anaby - 4 mars 2022 20:50

Halloojjsan allihopa! Både jag och min man har haft Covid i veckan. Vi har som tur var fått en lindrig varitant och vi är tacksamma att vi fick Covid nu istället för från början för 2 år sedan när många var allvarligt sjuka. Jag har inte fått åka...

Av anaby - 23 februari 2022 13:48


    Vi gifte oss 22/2 2022   Önskar alla en fortsatt fin dag och kram på er  Mvh Anna   ...

Av anaby - 15 februari 2022 00:40

Halloojsan igen!  Här är det ganska högt tempo   Jag håller på att komma igång med företaget. Bla så håller jag på att sy veteryggvärmare till häst, vetebettvärmare och veteryggvärmare för människor. Har kommit igång med veteryggvärmare till häst o...

Av anaby - 6 februari 2022 22:33

                  Hallojjjjsan allihopa! Hoppas att ni har haft en bra helg      Vi har haft stalljour i helgen. Det blir var 6e vecka och då har vi hand om stallet och 13 hästar lördagmorgon, lunch, kväll och söndag morgon. Söndag lunch och...

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards