anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av anaby - 25 januari 2012 17:04

Natten på jobbet var bra!! Fick besök av en kompis så vi hann med att dricka lite te och prata en stund innan det var dags att sätta igång med jobbet igen 

Har sovit riktigt skapligt idag  Direkt jag vaknade åkte jag iväg för att reklamera "tavlan" på jobbet som jag köpte i september. Det är en sk. "klibbtavla" som slutat vara klibbig  Var inga problem med reklamationen och vi fick pengarna tillbaka   Nu lutar det åt en magnettavla istället...ska prata med de andra på jobbet så får vi se vad vi kommer fram till.  Vi använder "tavlan" till att sätta upp kort på personalen så att Brukarna vet vem som jobbar    

Sedan direkt ner till T för att fixa klart med honom innan middagen. Idag gick det fort....gav mat, fyllde på vatten, fixade med hö och mockade...klar!!! Hi hi!! Han var en aning sur eftersom det inte blev ridtur eller annat idag  

L-O har börjat med middagen...det blir älgköttsgryta 

Nej, nu ska jag rugga i soffan tills det blir middag!! Har 1 natt kvar att jobba och sedan är jag ledig i helgen 

Ha en jättebra fortsatt onsdagkväll!!

Chilla lugnt  

Mvh anaby   

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards