anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Direktlänk till inlägg 26 januari 2012

Huvudvärk och bly i benen:S

Av anaby - 26 januari 2012 21:23

Jag orkade till slut ta mig en prommis ner till stallet!! Otroligt skönt när jag landade på stallplanen   T gnäggade redan här jag masade mig nerför backen och var 300 meter bort Otroligt att han märkte att det var jag....kändes som om jag var 70 år gammal när jag gick idag Han tänkte nog att han skulle peppa mig lite så att jag orkade hela vägen fram till honom

Det har snöat lite medans jag låg och sov idag...dock gick det bra att bara kratta bort snön idag...ingen snöskottning behövdes

T fick sin lunch och regntäcke på sig idag då det fortfarande snöade när jag gick hem. Fyllde endast på hö i lilla höhäcken inne i vindskyddet idag pga att det snöade. Ska fylla på ordentligt med hö imorgon istället. Mockade och fixade klart resten. T stog och tuggade på skottkärran, mina kläder och allt som var ivägen  bara en aning ostimulerad   Kan säga att det blir riktigt BRA att rida honom imorgon 

Kändes något bättre i både "knopp & kropp" när jag gick hem igen. Fick lite positiv energi från T med mig hem 

Fanns igen ork till att åka och handla mat ikväll....luften bara gick ur mig när jag kom hem Jag är så trött på att INTE orka med vanliga saker hemma som MÅSTE och SKA göras....suck!! Men jag försöker "gilla läget" och räkna ner dagarna och framför allt tänka positivt!!! Jag har 5 nätter kvar att jobba  och lite drygt 2,5 veckor kvar till operationen!!! NEDRÄKNINGEN KAN BÖRJA PÅ RIKTIGT SNART!!! TJJJJOOOHHOOO!!!

Kvällen har varit lugn....tedrickande, surfande på datorn och TV-tittande på en massa serier

Nej, nu måste jag hämta lite mer vätska och se om huvudvärken äntligen ger med sig!!


Ha de jättebra så länge!!

Chilla lugnt  

Mvh anaby  

        

 
 
Kerstin

Kerstin

26 januari 2012 22:19

Hoppas hoppas allt blir bättre i morgon med huvudet och orken. Och 2,5 veckor kan gå snabbt.

http://stallrosen.boggplatsen.se

anaby

26 januari 2012 22:24

Är väldigt säker på att allt känns mycket bättre imorgon efter en god natts sömn:D

Precis!! Så tänker jag med...2,5 veckor går snabbt!!!

Mvh Anna & Tabasco:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anaby - 8 mars 2022 09:41

Halloojjjsan igen! Det känns skönt att vara frisk och komma igång i det vanliga gängorna igen. Har börjat rida igen och det känns otroligt bra          Har fått några nya hästmassagekunder under veckan. Det blir både spännande och intressant at...

Av anaby - 4 mars 2022 20:50

Halloojjsan allihopa! Både jag och min man har haft Covid i veckan. Vi har som tur var fått en lindrig varitant och vi är tacksamma att vi fick Covid nu istället för från början för 2 år sedan när många var allvarligt sjuka. Jag har inte fått åka...

Av anaby - 23 februari 2022 13:48


    Vi gifte oss 22/2 2022   Önskar alla en fortsatt fin dag och kram på er  Mvh Anna   ...

Av anaby - 15 februari 2022 00:40

Halloojsan igen!  Här är det ganska högt tempo   Jag håller på att komma igång med företaget. Bla så håller jag på att sy veteryggvärmare till häst, vetebettvärmare och veteryggvärmare för människor. Har kommit igång med veteryggvärmare till häst o...

Av anaby - 6 februari 2022 22:33

                  Hallojjjjsan allihopa! Hoppas att ni har haft en bra helg      Vi har haft stalljour i helgen. Det blir var 6e vecka och då har vi hand om stallet och 13 hästar lördagmorgon, lunch, kväll och söndag morgon. Söndag lunch och...

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards