anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av anaby - 10 mars 2012 19:28

Har sovit riktigt gott inatt!! Mer som "vanligt" utan att vakna en massa ggr under natten  

Tog det som vanligt lugnt efter frukost och sedan tog jag och Henrik bilen ner till stallet. Idag var det SOL och + grader!!! Himmel vad det har tinat bort idag  Det gillar vi skarpt!!!

Henrik tycker att jag är jättejobbig som ska har bort VARJE liten bajsklump   Men jag är ju som sagt nogrann....och vill göra saker och ting ordentligt  That´s life!!!

Det gick fina fisken i stallet även idag. Är så glad att jag får hjälp och att det går så smidigt för hjälpredorna 

Landade hemma och har sedan chattat med 4 st vänner på FB samtidigt  Det gäller att ligga i 

Trevligt var det allafall  Em har varit lugn och sedan blev det älgstek till middag...SUPERGOTT 

Nu sitter vi redo framför TV för att se Melodifestivalen!! Eller allafall jag...L-O lär nog titta med ett halvt öga  kan jag tänka mig  Jag har bunkrat upp med en stor kopp choklad, sura remmar (VIKTIGT) och de sista jordgubbarna och grädden!!! Blir nog fina fisken det där 

Det har gått otroligt bra med sprutorna (mot blodpropp) och imorgon är det dags för sista sprutan 

Nej, nu ska jag rugga upp mig och fixa allt så att jag kan ligga i horisontalläge och titta på Melodifestivalen 

Ha en jättebra fortsatt lördagkväll!!!
Chilla lugnt  

Mvh anaby             

Av anaby - 10 mars 2012 00:15

Jag har ju bävat för att logga in på FB i flera år....tyckt att det verkar bökigt och jobbigt   Har därför nöjt mig med min blogg som jag är jättenöjd med  Men nu loggade jag in igår pga en tävling  om en hästtransport...och hur stor är dessutom chansen att jag vinner?? Förmodligen minimal men jag har allafall anmält mig och gjort ett försök...så någon chans har jag även om den inte är så stor    Jag hann med att tjatta lite redan igår med "gamla" vänner!!! JÄTTETREVLIGT!!!! Chatten har gått varm både idag och ikväll....vissa har jag inte haft kontakt med på flera år och de bor även i en annan stad. Men så trevligt jag har haft!!! En stor fördel med FB är att man NÅR UT SÅ LÅNGT och kan få kontakt med "gamla" vänner igen  Jag ska så klart inte glömma de nuvarande heller!!!

Har även lagt till en del släktingar som jag inte träffar så ofta heller. Blir jättebra att kunna ha kontakt via FB då 

Jag och Fredrik har ätit lite jordgubbar med grädde som jag köpte på Coop igår!! Jättegott var det  L-O sitter i bastun och Henrik är hos en kompis...så nu missade de någonting gott  Så kan det gå 

Jag har även fotat gorillan + Peppis= ? Japp!!! Ni får se imorgon vad jag menar  och även en förklaring!! Hi hi!!

Nu ska jag hoppa i bädden och se på TV tills jag "tittar på insidan av ögonlocken" 

Ha de jättebra så länge och sov gott!!
Chilla lugnt  

Mvh anaby       

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards