anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 2 april 2012

Av anaby - 2 april 2012 19:08

Kan säga att det var inte roligt att sätta sig i bilen och köra bil i snömassorna igår till jobbet Vägen var inte plogad....och det var enbart hjulspår i mitten på vägen...inte roligt vid möte!!! Som tur var kom ingen annan bil i mötande fil så att säga. Jag körde på i hjulspåren och stutsade runt med bilen i 300 meter tills jag kom upp på "stora" vägen som var plogad  Tur att bussen går där  Sedan var det inga problem att köra resten av sträckan till jobbet. Det är ju de små vägarna som blir problem en sån här gång när det inte hinner med att plogas....

Natten gick rätt ok att jobba. Kände av magen lite efter jag städat....tur man kan sätta sig ner och vila lite 

Det hade slutat snöa imorse!! Kors i taket   Åkte förbi T och tog av honom täcket...skulle bli någon - grad idag och sol så då kändes det bättre att han var utan "pyjamas" 

Hem och sova...och sedan ner till stallet när jag vaknade på em. Då SNÖADE DET IGEN  Man tror nästan inte att det är sant...samtidigt är det bara att "gilla läget" och vänta ut vädret....

Inatt ska det blir kallt...kring -10 grader så T fick på sig "pyjmas" igen. Det var inte mycket snö att skotta idag som tur var. Jag gjorde mesta jobbet med snön igår 

Det gick rätt fort i stallet idag. Sedan blev det rester till middag och nu ska jag bara ta det lugnt fram tills jag ska börja jobba igen. Längtar tills imorgon när jag stiger upp vid lunchtid. Får se hur trött jag är men tänkte allafall försöka rida lite barbacka med sidepullen i hagen. Uteritten får vänta tills på onsdag när jag är piggare 

Nej, nu ska jag lägga mig i planläge och vänta på "Halv 8 hos mig"!!
Ha en jättebra fortsatt måndagkväll!!
Chilla lugnt  

Mvh anaby     

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards