anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Direktlänk till inlägg 29 juni 2012

Fick tårar i ögonen imorse!!!

Av anaby - 29 juni 2012 08:19

Har haft en bra natt på jobbet och nu är det "bara" 2 nätter kvar att jobba!!! Tjjjooohhoo!!!

Då jag inte såg till T åkte jag ner till stallet för att "ta hand om" muggen. När jag kom fram till vindskyddet var T uppe vid huset  Oppsss!! Var bara att sätta sig i bilen och åka hem igen  

En mycket glad häst mötte upp hemma  Alltid lika glad och tacksam när jag visar mig  

Tog in honom i paddocken för att tvätta och smörja muggen. Idag stog han helt stilla....behövde inte ens hålla i grimskaftet utan det låg på marken...UNDERBARA HÄST  


 

Det gick både smidigt och fort när jag kunde använda bägge händerna  Detta är också ett tecken på att han INTE har lika ont när han står helt stilla

När jag tvättat klart och sköljde bort allt visade det sig att muggen har läkt YTTERLIGARE från igår!!! Är så otroligt glad och tacksam att det har gått så pass fort och smidigt med läkningen den här gången  

Jag kan säga att jag fick tårar i ögonen av att T var så nöjd och att muggen ser så pass bra ut!!!

DAGEN BÖRJAR HUR BRA SOM HELST!! VAD MER KAN MAN BEGÄRA??? DESSUTOM SKINER SOLEN OCH DET ÄR VARMT FÖR OMVÄXLINGSSKULL  ME LIKE VERY MUCH!!!

Jag svarar på era jättetrevliga kommentarer när jag vaknar under em  

Nu ska jag sova och jag önskar er alla en jättebra fortsatt fredag!!!
Chilla lugnt  

Mvh anaby  

 
 
AFA Försäkring

AFA Försäkring

29 juni 2012 09:37

Hej!
Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skrev i mars att du är sjukskriven.
Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).
Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: www.afaforsakring.se/sjukforsakring

Du kan anmäla sjukskrivning direkt via vår hemsida. Om du har frågor är du välkommen att kontakta oss på Kundcenter på telefonnummer 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar, eller via www.facebook.com/afaforsakring så kan vi hjälpa dig vidare.
Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa om det här:
www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst
Vänliga hälsningar
Julia
AFA Försäkring

http://www.afaforsakring.se

anaby

30 juni 2012 19:52

Tack för tipset Julia!!!

Nu var jag inte sjukskriven så länge efter min operation. Min arbetsgivare betalade de första 2 veckorna och sedan betalade Försäkringskassan ut 1 dag.

Som jag förstår så betalas försäkringen ut efter 14 dagar sjukskrivning.

Mvh Anna & Tabasco:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anaby - 8 mars 2022 09:41

Halloojjjsan igen! Det känns skönt att vara frisk och komma igång i det vanliga gängorna igen. Har börjat rida igen och det känns otroligt bra          Har fått några nya hästmassagekunder under veckan. Det blir både spännande och intressant at...

Av anaby - 4 mars 2022 20:50

Halloojjsan allihopa! Både jag och min man har haft Covid i veckan. Vi har som tur var fått en lindrig varitant och vi är tacksamma att vi fick Covid nu istället för från början för 2 år sedan när många var allvarligt sjuka. Jag har inte fått åka...

Av anaby - 23 februari 2022 13:48


    Vi gifte oss 22/2 2022   Önskar alla en fortsatt fin dag och kram på er  Mvh Anna   ...

Av anaby - 15 februari 2022 00:40

Halloojsan igen!  Här är det ganska högt tempo   Jag håller på att komma igång med företaget. Bla så håller jag på att sy veteryggvärmare till häst, vetebettvärmare och veteryggvärmare för människor. Har kommit igång med veteryggvärmare till häst o...

Av anaby - 6 februari 2022 22:33

                  Hallojjjjsan allihopa! Hoppas att ni har haft en bra helg      Vi har haft stalljour i helgen. Det blir var 6e vecka och då har vi hand om stallet och 13 hästar lördagmorgon, lunch, kväll och söndag morgon. Söndag lunch och...

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards