anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Direktlänk till inlägg 15 juli 2012

Mailsvar från håranalysfrågan!!!

Av anaby - 15 juli 2012 21:19

Ikväll har jag fått svaret jag ville ha på Håranalysfrågan jag skickade tidigare i veckan. Nu ska jag skicka iväg det under veckan!! SPÄNNANDE!!!!

Jag har varit i valet och kvalet OM jag ska gå på Patrik Kittels Clinic i slutet på september......

Nu när jag verkligen VILL lämna in en håranalys på T känner jag att det är bättre att lägga pengarna på det istället. Det kostar t.o.m lite mer än clinicen. Men det känns helt ok  Ibland måste man ju bara välja....


Mvh anaby  

 
 
Bonnie

Bonnie

15 juli 2012 23:29

Hoppas det ger ett bra resultat så du kan slippa muggskiten!

sv: Tack!:D Gamlegubben <3
Råkade ut för idioter på väg senast idag, fattar inte vad idioterna tänker med... Och då kör jag trots allt lite för fort jämt och ständigt men när folk tränger ut en på vägrenen på en 90 väg för att tränga sig förbi med mötande trafik då är det läskigt!

http://teamkarlsson.blogg.se

anaby

15 juli 2012 23:51

Det ser otroligt mycket bättre ut så jag hoppas att det börjar ge med sig nu och en håranalys är ju inte helt fel heller!!!

Han ser verkligen jättefin ut din gamle:D ME LIKE!!!

Jag pratade med en barndomskamrat till min man som kom förbi och hälsade på idag. Han är lastbilschafför och han sa att det är MÅNGA bilister som kör förbi nära och sedan kör in så att man får bromsa in när det är på väg förbi och in på körfältet igen:( Usch!! Hans lastbil går inte mer än 90 km och många bilister blir irriterade när han kör 80 km???

Jag tycker att det är rätt läskigt när lastbilar kör om och i samma veva "pyser" ut luft eller liknade...man riktigt känner hur hästen hoppar till inne i transporten av det ljudet. Sedan blir det ju ett "vinddrag" som heter duga vid själva omkörningen...eftersom en lastbil eller buss är så pass stor. Jag har lite svårt att förstå att man har så otroligt bråttom att man nästan ska förorsaka en bilolycka!! TUR ATT DET GICK BRA FÖR ER IDAG!! Jag har ärligt talat funderat på att skicka ett mail till Polismyndigheten i stan och berätta HUR jag har haft det efter den här vägsträckan under veckan. Har ju kört samma sträcka 5 ggr och 2 ggr per dag...dvs 10 ggr på 1 vecka. Kanske de kan göra någon Poliskontroller efter den sträckan då??? Har pratat med ganska många under veckans om alla säger samma sak...det känns jättetråkigt att det ska vara så här i trafiken:(

Mvh Anna & Tabasco:)

 
Stina

Stina

16 juli 2012 07:50

Ohhh, spännande !!!!

http://billiejean.bloggplatsen.se

anaby

16 juli 2012 11:09

Det ska verkligen bli spännande att höra vad T ev. har brist på för någonting!!!

Mvh Anna & Tabasco:)

 
Kerstin

Kerstin

16 juli 2012 08:22

Hoppas verkligen du får bukt på det nu. Magnesium gissar jag kommer upp iaf, ren erfarenhet.. ha ha!!
Sv: Tomtar på loftet eller ej, det är väl så att vi som varit med om saker har det, kanske finns logiska förklaringar, men jag kan inte tänka mig varför det INTE skulle vara andar runt om som vakar över oss.

http://stallrosen.bloggplatsen.se

anaby

16 juli 2012 11:12

Det hoppas jag med!!! Har gett honom magnesium tidigare och har även kvar av det hemma.

Jag tror helt klart att vissa människor har någon som "vakar" över sig:)

Mvh Anna & Tabasco:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anaby - 8 mars 2022 09:41

Halloojjjsan igen! Det känns skönt att vara frisk och komma igång i det vanliga gängorna igen. Har börjat rida igen och det känns otroligt bra          Har fått några nya hästmassagekunder under veckan. Det blir både spännande och intressant at...

Av anaby - 4 mars 2022 20:50

Halloojjsan allihopa! Både jag och min man har haft Covid i veckan. Vi har som tur var fått en lindrig varitant och vi är tacksamma att vi fick Covid nu istället för från början för 2 år sedan när många var allvarligt sjuka. Jag har inte fått åka...

Av anaby - 23 februari 2022 13:48


    Vi gifte oss 22/2 2022   Önskar alla en fortsatt fin dag och kram på er  Mvh Anna   ...

Av anaby - 15 februari 2022 00:40

Halloojsan igen!  Här är det ganska högt tempo   Jag håller på att komma igång med företaget. Bla så håller jag på att sy veteryggvärmare till häst, vetebettvärmare och veteryggvärmare för människor. Har kommit igång med veteryggvärmare till häst o...

Av anaby - 6 februari 2022 22:33

                  Hallojjjjsan allihopa! Hoppas att ni har haft en bra helg      Vi har haft stalljour i helgen. Det blir var 6e vecka och då har vi hand om stallet och 13 hästar lördagmorgon, lunch, kväll och söndag morgon. Söndag lunch och...

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards