anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2012

TV-serie-nörd;)

Av anaby - 30 oktober 2012 23:22

Jag är ganska hopplös på att följa "ganska" många TV-serier   Senaste tiden har jag fått en ny favorit på 7:an!!! Jag tittar en del på TV när jag jobbar natt....när verksamheten tillåter. Och kring 05.00-tiden har jag tittat på "Maclouds döttrar" i flera månader nu varje natt jag jobbar   Är nog i princip under hela 2012 som jag har tittat på den.

Tills jag av en händelse för några veckor sedan slog över till 7:an och hittade "The cleaner" med Benjamin Bratt!!!

Jag vet att yngsta sonen för flera månder sedan satt han trodde att en TV-serie som heter "The cleaner" nog skulle passa mig....vilket den också gör   Den handlar om en fd missbrukare som heter William Banks som hjälper andra missbrukare att "blir rena". Dock är det inte alltid "lyckliga" slut då serien baseras på verkliga händelser   Kan säga  att det är mer än 1 tidig morgon jag har suttit och gråtit framför TV och fått torka tårarna innan morgonjobbet börjar!!!!

Det var lite om vilka serier jag tittar på under natten. Har massor av andra som jag följer på kvällarna hemma. Mer om det sedan!! Men det här är en början.

Mvh anaby  

 
 
Kerstin

Kerstin

30 oktober 2012 23:56

Har oxå varit TV serie nörd, men under de senaste månaderna, typ sedan jag vart singel ;), så har det avtagit. Och jaghar kommit fram till att det är inte bara bristen på tid, även intresset för tv över lag har minskat... Hmmm.... Men det är väl bra antar jag. :)

http://stallrosen.bloggplatsen.se

anaby

31 oktober 2012 22:10

Jag spelar in ganska mycket serier och ser när jag har tid och möjlighet. Brukar behöva "ta igen" mig någon/några timmar...efter en ridtur eller shopping och då är det perfekt att se på en inspelad serie mot för att titta på något som man inte vill se på:S Skulle jag inte kunna spela in hade jag inte följt många alls;)

Mvh Anna & Tabasco:)

 
marianne

marianne

31 oktober 2012 09:28

Fy sjutton vad deprimerande bilder du lägger ut ;) snöslask :(

Jag kollar masterchef, som iofs är slut nu, "bonde söker fru" och om jag är ledig måste jag se "så mycket bättre" men jag är ingen TV titare, slötittar mest på samma som Janne valt.


http://marresmams.blogg.se

anaby

31 oktober 2012 22:04

Visst är det!! Usch för snöslask...tänk om det hade fått stanna kvar istället för att regna bort:(

Bonde söker fru får man ju inte missa!!! Jag ser på ganska många serier....spelar in det mesta och ser på dagarna när jag är ledig. Behöver ofta ta det lite lugnt efter en ridtur och då passar det bara att "slö-titta" lite på en serie;) Hi hi!!

Mvh Anna & Tabasco:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anaby - 8 mars 2022 09:41

Halloojjjsan igen! Det känns skönt att vara frisk och komma igång i det vanliga gängorna igen. Har börjat rida igen och det känns otroligt bra          Har fått några nya hästmassagekunder under veckan. Det blir både spännande och intressant at...

Av anaby - 4 mars 2022 20:50

Halloojjsan allihopa! Både jag och min man har haft Covid i veckan. Vi har som tur var fått en lindrig varitant och vi är tacksamma att vi fick Covid nu istället för från början för 2 år sedan när många var allvarligt sjuka. Jag har inte fått åka...

Av anaby - 23 februari 2022 13:48


    Vi gifte oss 22/2 2022   Önskar alla en fortsatt fin dag och kram på er  Mvh Anna   ...

Av anaby - 15 februari 2022 00:40

Halloojsan igen!  Här är det ganska högt tempo   Jag håller på att komma igång med företaget. Bla så håller jag på att sy veteryggvärmare till häst, vetebettvärmare och veteryggvärmare för människor. Har kommit igång med veteryggvärmare till häst o...

Av anaby - 6 februari 2022 22:33

                  Hallojjjjsan allihopa! Hoppas att ni har haft en bra helg      Vi har haft stalljour i helgen. Det blir var 6e vecka och då har vi hand om stallet och 13 hästar lördagmorgon, lunch, kväll och söndag morgon. Söndag lunch och...

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards