anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Direktlänk till inlägg 25 november 2012

Reflexer i olika färger och utförande köpt :)

Av anaby - 25 november 2012 16:42

Jag har tidigare skrivit att jag är ute efter orange utrustning. Nu har jag fått tag på ett jättefint orange allroundschabrak från min favorit Exklusiv begagnat Om jag hade tävlat nu hade jag köpt en hel "tävlingsgarderob" därifrån!! De har så himla fina schabrak, täcken och annat  

Idag beställde jag lite olika reflexer från Horze. De har också kampanjen....handla nu och betala i slutet på februari  Bäst att passa på!!!

Det blev reflexstrykkappor i både orange och gult på REA!!! En orange reflexgrimma i x-full...är inte alldelens lätt att få tag på en reflexgrimma i x-full...så jag är jättenöjd att få tag på den här  Sedan blev det ett set med tygelreflexer i orange. Har redan sytt egna i gult och ska sy ett set i rosa framöver. Måste bara köpa en rosa reflexväst på Biltema och "slakta" först  Tänkte göra ett besök där under veckan då jag har tänkt köpa röd sprayfärg som kommer att behövas till ett par stigbyglar....förhoppningsvis kommer jag att kunna pyssla en hel del under nästa vecka!! Har en massa ideer på gång  Reflexhuvan, spikmattetäcket, spikmattenackbandet, pannband och lite annat har jag tänkt bli klar med!!! Måste bara ta med allt till stallet för att prova ut så att jag INTE syr fel....  Håller även på att försöka få tag på gul textilfärg så att jag kan färga 2 schabrak och 1 huva. Får se om jag får tag på det under veckan. Fortsättning följer på pysslet!!!!

Mvh anaby  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anaby - 8 mars 2022 09:41

Halloojjjsan igen! Det känns skönt att vara frisk och komma igång i det vanliga gängorna igen. Har börjat rida igen och det känns otroligt bra          Har fått några nya hästmassagekunder under veckan. Det blir både spännande och intressant at...

Av anaby - 4 mars 2022 20:50

Halloojjsan allihopa! Både jag och min man har haft Covid i veckan. Vi har som tur var fått en lindrig varitant och vi är tacksamma att vi fick Covid nu istället för från början för 2 år sedan när många var allvarligt sjuka. Jag har inte fått åka...

Av anaby - 23 februari 2022 13:48


    Vi gifte oss 22/2 2022   Önskar alla en fortsatt fin dag och kram på er  Mvh Anna   ...

Av anaby - 15 februari 2022 00:40

Halloojsan igen!  Här är det ganska högt tempo   Jag håller på att komma igång med företaget. Bla så håller jag på att sy veteryggvärmare till häst, vetebettvärmare och veteryggvärmare för människor. Har kommit igång med veteryggvärmare till häst o...

Av anaby - 6 februari 2022 22:33

                  Hallojjjjsan allihopa! Hoppas att ni har haft en bra helg      Vi har haft stalljour i helgen. Det blir var 6e vecka och då har vi hand om stallet och 13 hästar lördagmorgon, lunch, kväll och söndag morgon. Söndag lunch och...

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards