anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Direktlänk till inlägg 26 november 2012

Uppkörning idag!!!

Av anaby - 26 november 2012 15:31

Japp!! Idag har han haft uppkörning för körkortet min äldsta son...och klarat det  

Gissa en som var nöjd och glad när han kom hem  Speciellt när han berättade att om han inte hade klarat uppkörningen skulle nästa uppkörning bli i januari!!! Opppssss!!! HÄRLIGT ATT DET GICK SÅ BRA  

L-O är på väg och hämta nya vinterdäck till den "lilla röda" Forden som är Fredriks bil. Sedan är det bara att köra!!!

Nu kan vi räkna med en chafför de ggr man behöver och ska ut på galej  

Mvh anaby  

 
 
Ylva

Ylva

26 november 2012 18:05

GRATTIS till äldsta sonen!!!
Praktiskt med egen privatchaufför.. ;)
Jag får nog vänta lite...sisådär 13 år innan Emil kan köra mig..
Eller ja, om 10 år kan han ju skjutsa mig på moppe! Fast det får man ju inte...hihi

http://www.ylvablom.se

anaby

27 november 2012 23:34

TACK OCH BOCK!! Det känns fantastiskt bra med en privatchaufför!! Hi hi!! Man är ju inte direkt van vid det:D Han har ju lite att skjutsa igen om man säger så ;)

Mvh Anna & Tabasco:)

 
Anna

Anna

29 november 2012 22:20

Åhh, grattis till han :). Va roligt :).
Längtar tills jag tagit mitt med, vilken 'frihet' det komma vara :p

http://annaakerman.bloggplatsen.se

anaby

3 december 2012 20:01

Tack och bock!! Ska hälsa honom:D

Han är jättenöjd!! Dock har hans bil körförbud tills på onsdag när den ska besiktas...så han lånade min bil i lördags när han jobbade;)Blir superbra när han får köra sin egen bil igen. Förra vintern cyklade han hela vintern nu kan han köra bil de mornar det är riktigt kallt!!

Håller tummarna för ditt körkort framöver!! Det är helt underbart med eget körkort och man blir grymt "bortskämd" med att ta sig vart man vill :D Hi hi!!

Mvh Anna & Tabasco:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anaby - 8 mars 2022 09:41

Halloojjjsan igen! Det känns skönt att vara frisk och komma igång i det vanliga gängorna igen. Har börjat rida igen och det känns otroligt bra          Har fått några nya hästmassagekunder under veckan. Det blir både spännande och intressant at...

Av anaby - 4 mars 2022 20:50

Halloojjsan allihopa! Både jag och min man har haft Covid i veckan. Vi har som tur var fått en lindrig varitant och vi är tacksamma att vi fick Covid nu istället för från början för 2 år sedan när många var allvarligt sjuka. Jag har inte fått åka...

Av anaby - 23 februari 2022 13:48


    Vi gifte oss 22/2 2022   Önskar alla en fortsatt fin dag och kram på er  Mvh Anna   ...

Av anaby - 15 februari 2022 00:40

Halloojsan igen!  Här är det ganska högt tempo   Jag håller på att komma igång med företaget. Bla så håller jag på att sy veteryggvärmare till häst, vetebettvärmare och veteryggvärmare för människor. Har kommit igång med veteryggvärmare till häst o...

Av anaby - 6 februari 2022 22:33

                  Hallojjjjsan allihopa! Hoppas att ni har haft en bra helg      Vi har haft stalljour i helgen. Det blir var 6e vecka och då har vi hand om stallet och 13 hästar lördagmorgon, lunch, kväll och söndag morgon. Söndag lunch och...

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards