anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av anaby - 2 februari 2013 15:23

Tog sovmorgon imorse....det kan man göra när man är "nattskata"    Fick sedan ett SMS av sonen som ville bli hämtad hos en kompis. Tur för honom att jag hade kopplat in motorvärmaren på bilen och att jag skulle ner till stallet med en torvmixbal idag  Hämtade sonen först och sedan vidare till stallet och T   Idag är T:s vilodag men jag "jobbade" på som vanligt i stallet utan att rida....

Det var dags att fylla på hö i stora höhäcken idag....4 säckar. Det finns fortfarande kvar i den lilla så den väntar jag någon dag med att fylla på. Bättre att han får äta upp allt ur den först  Mockade sedan hage + vindskydd. Idag var det mer ute i hagen än inne i vindskyddet för omväxlingsskull  Jag har sanerat bort mycket kiss från bädden idag. T har 2 ställen där han kissar...dock var det mindre som behövdes tas bort för det ena stället. Sedan var det bara att fylla på med 1 säck torvmix och 1 säck spån ovanpå det  Krattade upp det sista av höet vid stora höhäcken som T lämnat och la in det i vindskyddet. Lägger jag det där inne äter han upp det...annars låter han det vara  De är roliga de små liven  Avslutade med att sanera elbanden från snö. Det gick fort då det var "fluffsnö" som var lätt  

Sedan var det bara att ta bilen och åka hem!!!


Ha en fortsatt trevlig och bra lördagkväll!
Chilla lugnt  

Mvh anaby  

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards