anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Direktlänk till inlägg 28 februari 2013

Lite av varje men nu är jag hemma igen:D

Av anaby - 28 februari 2013 22:44

Innan jag gick och la mig ringde jag till min veterinär på telefontiden (se separat inlägg) och efter det gick jag och la mig för att se på Grey´s Anatomy....tills jag blev medvetslös och somnade  3 timmar senare ringde väckarklockan så då steg jag upp..eller jag öppnade ögonen och fortsatte se på resten av Grey´s och ett avsnitt av Body of prof när jag ändå var igång  Piggnade till allt eftersom och vid 14.30 var jag så pass iordning att jag orkade ta bilen ner till stallet och fixa med T. Gick fort idag då det bara var att mocka, trampa ner hö och fylla på vatten som skulle göras  Lite mys innan jag åkte hem. Sedan var det bara att ta en dusch och bege sig iväg!! Första stoppet var ICA för att hämta ut Höökspaketet  Sedan Granngården för att köpa 2 spånbalar och 1 torvmixbal....vidare till Apoteket och hämta ut T:s örondroppar. Nu var det också dags för middag!! Det blev en grillad korv med mos och en halv räksallad  Nu börjar jag känna mig någorlunda iordning och passade på att gå in på ICA och kolla bokrean när jag ändå var på plats!! Hittade 3 böcker....Hungerspelen inkl. 2 böcker till så hela trilogin för endast 69 kr!! Dessutom inbunden   

Då jag var lite tidig till mötet ringde jag för att höra att Inga var hemma?? Japp det var hon så det var bara att komma förbi  Nattmötet var riktigt bra!! Skönt när bara vi nattare kan sitta och prata emellanåt  

Har nu landat hemma och känner att jag har lite "grus i ögonen" eller som om "John Blund" när som helst ska göra ett besök  Gissar att jag kommer att sova som en stock inatt!!! Men imorgon är en ny dag med nya möjligheter som tur är!!

Ha en fortsatt jättebra sen torsdagkväll!!
Chilla lugnt  

Mvh anaby  

 
 
marianne

marianne

1 mars 2013 08:03

Sv:
Min planering brukar för det mesta spricka, men bara så att jag byter om dagarna....för det mesta gör jag det jag planerat, men inte i samma ordning :)

Ja det är både för- och nack- delar med fasta platser i hoppgruppen, nu var det fasta platser dessa fredagar så jag kan glömma det :(

http://marresmams.blogg.se

anaby

3 mars 2013 19:01

Huvudsaken att man hinner med det man har tänkt under vecka...då spelar det ingen roll om man byter dag och gör det i en annan ordning:D

Jättetråkigt att det var hoppträning på "fel dag" för dig:( Det är både för och nackdelar med att jobba oregelbundna tider!!

Mvh Anna & Tabasco:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anaby - 8 mars 2022 09:41

Halloojjjsan igen! Det känns skönt att vara frisk och komma igång i det vanliga gängorna igen. Har börjat rida igen och det känns otroligt bra          Har fått några nya hästmassagekunder under veckan. Det blir både spännande och intressant at...

Av anaby - 4 mars 2022 20:50

Halloojjsan allihopa! Både jag och min man har haft Covid i veckan. Vi har som tur var fått en lindrig varitant och vi är tacksamma att vi fick Covid nu istället för från början för 2 år sedan när många var allvarligt sjuka. Jag har inte fått åka...

Av anaby - 23 februari 2022 13:48


    Vi gifte oss 22/2 2022   Önskar alla en fortsatt fin dag och kram på er  Mvh Anna   ...

Av anaby - 15 februari 2022 00:40

Halloojsan igen!  Här är det ganska högt tempo   Jag håller på att komma igång med företaget. Bla så håller jag på att sy veteryggvärmare till häst, vetebettvärmare och veteryggvärmare för människor. Har kommit igång med veteryggvärmare till häst o...

Av anaby - 6 februari 2022 22:33

                  Hallojjjjsan allihopa! Hoppas att ni har haft en bra helg      Vi har haft stalljour i helgen. Det blir var 6e vecka och då har vi hand om stallet och 13 hästar lördagmorgon, lunch, kväll och söndag morgon. Söndag lunch och...

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards