anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Direktlänk till inlägg 18 mars 2013

2 nätter kvar att jobba sedan ledig i några nätter:D

Av anaby - 18 mars 2013 18:14

Hade en bra natt på jobbet och direkt jag kom hem var det bara att svida om och åka ner till stallet innan jag skulle sova. Det gick ganska fort att fixa allt idag  -8 grader och sol ute!! Helt ok väder!!

Sedan skynda hem och sova....

När L-O kom hem på em bestämde vi oss för att äta ute...han fyller nämligen år idag   Nu är vi lika gamla i nästan ett halvår...innan jag blir äldre  

Vi åkte till en kinarestaurang där man får äta buffé. Man får både äta många olika sorters mat och sedan efterätt i form av glass, friterad banan och kaffe/te. MYCKET PRISVÄRT!! Och jag kan säga att nu är det bara att chilla i soffan tills jag ska åka på jobbet...jag är MER än mätt  Men gott var det!!!

Inatt kommer jag att ha en inskolning. Det känns helt ok!!! Det är bara bra att vi får fler vikarier på natten för det har varit alldelens för få som det har varit nu en längre tid. Blir både vikarien och någon ordinare sjuk samtidigt så blir det STOR KRIS!! Så får det INTE vara!! Men nu har det skolats in flera på natten...det känns jättebra  

Nu ska jag svida om till jobbarkläder och packa matsäcken och sedan bara "självdö" i soffan....kommer inte att orka så mycket mer än så känns det som  

Imorgon måste jag upp och åka iväg på utvecklingssamtal med Henrik på skolan på em. Kommer att åka ner till T på en gång på morgonen för att göra undan honom. Då behöver jag inte tänka på honom när vi kommer hem från skolan.

Nej, gott folk!! Bäst att göra ett ryck innan jag blir alldelens för trött för att röra mig  Men imorgon är en ny dag med nya möjligheter och med ny energi  

Ha en fortsatt jättebra måndagkväll!!
Chilla lugnt  

Mvh anaby  

 
 
Nina

Nina" title="http://blogg.se]Nina[/url]" target="_blank">blogg.se]Nina[/url]

19 mars 2013 10:15

Hälsa Grattis till L-O! Hur gamla är ni? Jag har för mig att ni är ungdomar om man jämför med mig ;-)

Låter underbart med buffé! Just friterad banan har jag varit sugen på i flera år. Men nu har Jocke och jag bestämt att vi ska äta det i påsk när jag jobbar :-)

http://stallskogalund. blogg.se

anaby

22 mars 2013 10:39

Ska hälsa födelsedagsbarnet!! Hi hi!!

Vi är väl halvgamla kan jag säga;) Han fyllde 45 år nu och jag blir 46 år i oktober.....så nu är man definitivt medelålders;)

Helt underbart med buffén:D Friterad banan är verkligen hur gott som helst!!! Då har du någonting att längta till under påsk:D

Mvh Anna & Tabasco:)

 
marianne

marianne

19 mars 2013 10:20

Grattis till L-O !
Asiatisk buffé är toppen, men som du säger....man blir mättare än mätt :)
Hoppas du fick en bra jobbnatt med inskolningen

http://marremams.blogg.se

anaby

19 mars 2013 19:06

Ska hälsa födelsedagsbarnet:D

Det värsta med buffé är helt klart att man äter så otroligt mycket;) Hi hi!!

Det gick jättebra med inskolningen. Skönt att vi får fler vikarier även nattetid:D

Mvh Anna & Tabasco:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anaby - 8 mars 2022 09:41

Halloojjjsan igen! Det känns skönt att vara frisk och komma igång i det vanliga gängorna igen. Har börjat rida igen och det känns otroligt bra          Har fått några nya hästmassagekunder under veckan. Det blir både spännande och intressant at...

Av anaby - 4 mars 2022 20:50

Halloojjsan allihopa! Både jag och min man har haft Covid i veckan. Vi har som tur var fått en lindrig varitant och vi är tacksamma att vi fick Covid nu istället för från början för 2 år sedan när många var allvarligt sjuka. Jag har inte fått åka...

Av anaby - 23 februari 2022 13:48


    Vi gifte oss 22/2 2022   Önskar alla en fortsatt fin dag och kram på er  Mvh Anna   ...

Av anaby - 15 februari 2022 00:40

Halloojsan igen!  Här är det ganska högt tempo   Jag håller på att komma igång med företaget. Bla så håller jag på att sy veteryggvärmare till häst, vetebettvärmare och veteryggvärmare för människor. Har kommit igång med veteryggvärmare till häst o...

Av anaby - 6 februari 2022 22:33

                  Hallojjjjsan allihopa! Hoppas att ni har haft en bra helg      Vi har haft stalljour i helgen. Det blir var 6e vecka och då har vi hand om stallet och 13 hästar lördagmorgon, lunch, kväll och söndag morgon. Söndag lunch och...

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards