anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 3 april 2013

Av anaby - 3 april 2013 12:30

Fyllde på med 4 hösäckar i bägge höhäckarna så nu finns det hö ett tag  

Kan också säga att det blev otroligt mycket bättre när jag fyllde på med grus igår än jag trodde att det skulle bli!! Kunde skrapa ihop ca 1 skottkärra till idag och fylla på med  Jag får skrapa ihop lite grus varje dag och fylla på så blir nog det där jättebra  



Till höger där jag har fyllt på grus var det DUBBELT så stort område som var blött....genomblött...så jag grävade ur gropen med det blöta och fyllde på med grus där också. Det verkar ha "satt sig" under natten och nu är det riktigt stabilt  Nu är det bara den lilla vattenpölen längst till höger som ska fyllas ut förutom allt till vänster....där det inte finns något grus än. Men det blir när jag kommer tillbaka från stugan igen  Måste ju ha något att göra då med  


   


Mina "fina" vallar av gammalt hästgödsel som faktiskt fyller sin funktion...tack och lov!! För fint är det inte men det funkar och det känns som huvudsaken just nu  


   


Grushögen som jag och pappa lyckade skrapa ihop med traktorskopan härom kvällen.


 


Det har äntligen börjat tina upp i hagen!!!!


Och en liten film med mobilen:



 




Nej, nu måste jag verkligen lägga på en rem!!

Ha en fortsatt jättebra vecka!!
Chilla lugnt  

Mvh anaby  

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards