anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Direktlänk till inlägg 8 april 2013

Invald i Ridtravarförbundet som ledamot:)

Av anaby - 8 april 2013 22:18

Japp!! Nu har jag blivit invald i Svenska Ridtravarförbundet som ordinarie ledamot  Vi är 2 st från Norr och det känns jättebra  Ikväll har jag varit med på det första styrelsemötet via Skype. Tänk ändå så smidigt det är när man kan använda internet till så mycket bra som möten och annat när man bor på olika ställen i Sverige  

Vad ska jag göra i styrelsen då??

Jag ska bla vara "prao" vad gäller Hemsidan och lära mig av vår ordförande. Den ska fixas till rejält och vi håller nu på att spåna om olika idéer för att förnya den till det bättre  

Jag ska även vara vår kontakt i Tävlingskommiteén.

Och slutligen är jag även "prao" på Ridtravartidningen. Jag ska se till att det kommer in artiklar här i från Norr till tidningen. Ska bli roligt att få bidra med lite härifrån också!!!

Sedan är det tänkt att det ska startas upp Distrikt, sektioner och ev. kommiteér här i Norr. Vad det blir beror lite på hur respektive stad vill göra och hur mycket tid de vill lägga ner på hur de vill ha det så att säga. Det blir nog bra det där!!! Det kommer att hända mycket framöver!! Tur att det är sommar snart så att man får tillbaka energin framöver  Jag kommer att lägga in info så fort jag vet mer om alla projekt framöver!!

Mvh anaby  

 
 
Hanna

Hanna

9 april 2013 19:40

Du vet ingen som vill köpa en ridtravarföreningsväst och en jacka hittade dom när jag städade :D

http://www.hannaforsberg.blogspot.com

anaby

10 april 2013 18:40

Vet ingen på rak arm. Vad är det för färg, storlek och pris på kläderna?? Jag kanske kan köpa själv om det bara är rätt storlek:)

Mvh Anna & Tabasco:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anaby - 8 mars 2022 09:41

Halloojjjsan igen! Det känns skönt att vara frisk och komma igång i det vanliga gängorna igen. Har börjat rida igen och det känns otroligt bra          Har fått några nya hästmassagekunder under veckan. Det blir både spännande och intressant at...

Av anaby - 4 mars 2022 20:50

Halloojjsan allihopa! Både jag och min man har haft Covid i veckan. Vi har som tur var fått en lindrig varitant och vi är tacksamma att vi fick Covid nu istället för från början för 2 år sedan när många var allvarligt sjuka. Jag har inte fått åka...

Av anaby - 23 februari 2022 13:48


    Vi gifte oss 22/2 2022   Önskar alla en fortsatt fin dag och kram på er  Mvh Anna   ...

Av anaby - 15 februari 2022 00:40

Halloojsan igen!  Här är det ganska högt tempo   Jag håller på att komma igång med företaget. Bla så håller jag på att sy veteryggvärmare till häst, vetebettvärmare och veteryggvärmare för människor. Har kommit igång med veteryggvärmare till häst o...

Av anaby - 6 februari 2022 22:33

                  Hallojjjjsan allihopa! Hoppas att ni har haft en bra helg      Vi har haft stalljour i helgen. Det blir var 6e vecka och då har vi hand om stallet och 13 hästar lördagmorgon, lunch, kväll och söndag morgon. Söndag lunch och...

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards