anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 3 augusti 2013

Av anaby - 3 augusti 2013 23:17

Efter frukost åkte jag och mamma iväg för att handla mat och shoppa lite.

 

Ett vitt vin som ska vara riktigt gott enligt andra  



 

Om man blandar ut smultronvinet med 1/3 del fruktsoda får man "smultronchampange" som är grymt gott  

Jag och mamma åkte iväg för att köpa en "vin-väska" till henne och som tur var fanns det kvar!!! Ibland har man tur!! Sedan blev det en tur till Rusta där jag bla köpte en uggla som är en solcellslampa. Den står nu ute i kryddhyllan och det blev jättebra!! Jag är väldigt nöjd  

Vidare mot H&M, Kapp-ahl och Coop. Jag hittade lite kläder både på H&M och Kapp-ahl på rea!! Och på Coop hade de brödrea så jag "hamstrade" lite olika brödsorter till hemmet  

Sedan blev det ett besök in till Jula för att köpa små solcellslampor för 10 kr och sedan in på Willys och handla mat.

Direkt jag kom hem blev det att gå ut och göra iordning alla nya solcellslampor i kryddhyllan och rabatten. Bilder kommer imorgon!!

Sedan middag!!


Sedan passade jag och mamma passade på att titta på veckans avsnitt av Ernst. Jag vill så gärna göra den där "plåtkreationen"!! Vi får se om det går att genomföra!! Kanske får bli ett vinterprojekt  

Lite TV....vin...chips har vi roat oss med ikväll. Jag har nog inte gjort så mycket vettigt förutom att hänga lite tvätt idag  Men det är ju en dag imorgon också!! Som tur är!!


Nu väntar snart bädden och nya möjligheter till ännu en bra dag imorgon!!

Sov gott!!
Mvh anaby  





Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards