anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 14 september 2013

Av anaby - 14 september 2013 21:09

Jag har sovit rätt så bra inatt!! Sammanlagt 6 timmar...sedan vaknade jag av att jag hostade tills jag kräktes   Hann allafall in på toaletten innan det bar iväg!!! Har sedan hostat en hel del idag vilket har resulterat i att jag har rejält ont i halsen IGEN  Just nu känns det som en tråkig och envis följetong!!

Efter lite ruggande i soffan under filten och några filmer senare tog jag tag i några små "måsten" här hemma. Sånt som MÅSTE göras....sätta igång tvättmaskinen....sätta igång diskmaskinen....ta hand om lite tvätt och byta sängkläder. Sedan var jag HELT SLUT  Då var det bara att söka sig till soffan och filten igen  Och en stor temugg den här gången!!

Vi bestämde rätt så snabbt under em att vi skulle äta kinamat. L-O var snäll och åkte och hämtade den  Otroooolligt god mat och mycket trevligt att kunna sitta bara han och jag till middagen och mysa i lugnt och ro  Hostan höll sig någorlunda borta under tiden vi åt  Som tur var!!!

T kom upp till huset under em så jag passade på att ge honom mat och kolla igenom honom samtidigt  Är perfekt när han står en bit bort så att jag får se honom röra sig...då ser jag direkt att han är ok och kan andas ut  

Det har blivit mycket TV-tittande idag och ruggande under filten i soffan. Går inte att göra så mycket annat när kroppen är så envis och INTE vill bli frisk  Nu återstår hoppet till morgondagen och att jag förhoppningsvis är piggare då!!

Det känns alltid bra med en ny dag och nya möjligheter  

Nu ska jag INTE tråka ut er med mer förkylningssvammel utan önskar er istället en jättebra fortsatt lördagkväll!!
Chilla lugnt  

Mvh anaby  

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards