anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 9 juni 2015

Av anaby - 9 juni 2015 12:36

Igår...måndag.....blev det uteritt för mig och T. Vi red till kyrkan och han kändes otroligt fin trots att han vilat i fler dagar när jag har jobbat i helgen Vi var "som vanligt" rosa  Det har varit otroligt mycket rosa utrustning och jag känner att jag måste nog ha någon annan färg framöver  


 


Någon som vilar sig i form inne i vindskyddet vid lunchtid  


 

Sadel: Sensation Ride G4

Schabrak: Hööks rea

Fårskinnspadd: Hööks Correction Pad Gold Medal (köpt begagnad)

Sadelgjord: Eric Le Tixerant

Stigbyglar: Foot saver

Martingal: Börjes.. BIB Martingal Kingston

Träns: Hööks rea

Huva: Hööks rea

Bett: Ge-kås...Jaktkandar med delta

Benskydd: Börjes... Bruna Protector med ludd




   

Idag tog jag bort elbandet till utbyggnaden av vinterhagen och satte dit det sista elbanden till sommarhagen. Jag satte också dit 2 elband till ingången mellan sommar och vinterhagen. Nu när T kommer att gå 2 timmar i sommarhagen och så kommer det att utökas med 1-2 timmar varje dag. Sedan tas de elbanden bort till helgen. Blir jättebra!!! Han får också sin "magmedicin" Gastrofor för att hålla magen i trim och slippa mugg i sommar  


Efter nästan 4 timmar i stallet var det dags att gå hem och äta middag och ta sig en dusch. Sedan kom "kärleken" på besök  Vi träffas "nästan" varje dag! Det går ju bra när man "bara" bort "en kvart" bort från varandra  Jag har verkligen haft tur med kärlek den här gången!!!

Ha en fortsatt jättebra måndag och chilla lugnt gott folk!!

Mvh anaby  

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards