anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 29 juni 2015

Av anaby - 29 juni 2015 00:02

Efter några timmars sömn tog jag en prommis ner till stallet för att fixa klart med T för dagen. Passade på att mocka och fylla på med vatten både nere i stallet och uppe vid huset. Så att det går lite snabbare imorgon  

Sedan hem och duscha och så kom "Kärleken" och vi åkte iväg för att handla lite. Vi har bla varit på Jula och köpt en vedklyv, myggnät till parasollen och röd slamfärg. Sedan vidare till Rusta och sist men inte minst Willys för att köpa mat inför resan  Tur vi har lite vana nu med att åka till Norge sedan förra resan  Idag var vi lite lata och köpte kebabtallrik som vi tog med oss hem för att äta. Himmel så gott det var  Efter middagen har vi ställt förrådsboden på plats  Och klurat lite på HUR vi ska göra med golvet mellan bastun och badtunnan. Det kommer även att bli ett plank så att det blir lite mer insynsskydd så att säga. Vi kommer att få fler grannar nu eftersom de bygger 19 hus på åkern bredvid huset. Inte för att jag tror att de kommer att stå och titta så mycket men det kan ju vara bra att man får vara lite mer själv och privat när man ska bada   

Sedan blev det fika och pratstund med mamma och pappa innan vi gick hem så jag fick packa mina grejer som ska med. Nu är det bara lite smågrejer som ska packas imorgon innan vi åker!!

Snart är det dags att hoppa i bädden och sova några timmar!! Imorgon åker vi till Lofoten och ska åka på "val-safari"  Det ska bli otroligt spännande och roligt!!  Jag gissar att vi kommer att filma och fota VÄLDIGT mycket på den här resan  Får vi tillgång till internet i stugorna där vi kommer att bo skriver jag ett inlägg eller 2 när vi har varit på "val-safarin"  

Ha en jättebra fortsatt söndag och chilla lugnt gott folk!
Mvh anaby  

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards