anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 9 februari 2019

Av anaby - 9 februari 2019 18:47

Veckan som gått har det varit mycket jobb. Jag red Corinne på tisdagen och spenderade många timmar i stallet för att förbreda inför när jag skulle jobba 4 nätter. Sedan har det i princip bara varit jobb.


Jag sov i stan från fredag till lördag. Min otroligt snälla sambo tog hand om hästen och mockade  Fick ett SMS med den här bilden från tjejen som tog in henne.


 

Kunde hålla mig för skratt kan jag säga! Men det såg värre ut än det var och behövde som tur var inte sys. Hade ingen möjlighet att åka dit igår då jag skulle på jobbet. Men imorse tvättade jag och la om det och det såg otroligt mycket bättre ut än förväntat  Tack och lov för det    


Fick ett meddelande från sambon 04.00 imorse att han hade fått magsjuka. Förberedde mig på att åka till stallet och släppa ut hästarna ensam. Men när jag kom hem stod han redo att följa med. Han hjälpte mig med 3 hästar och sedan tyckte jag att han skulle ta det lugnt. Ovärdelig hjälp o otroligt tacksam  med att han ens orkade tänka på att hjälpa till med att ta ut hästarna för mig som var dödstrött och hade jobbat natt      


Sedan har vi sovit bägge 2 o tagit det lugnt. Får se om jag klarar mig från magsjukan. Lär ju visa sig inatt  


Vi har även varit och hämtat våra katter Ernst och Larry. Gissa vem jag har döpt  


Annars en lugn kväll här hemma.


Ha en fortsatt fin kväll och sköt om er!!


Mvh A

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards