anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 18 februari 2019

Av anaby - 18 februari 2019 15:15

Det blev en blandad vecka och helg. Både mycket trevlig och jobbig som det kan bli ibland.


Vi har firat med champagne tillsammans med mina föräldrar och sönerna  


  


 

Fick en mindre bra bild på sönerna tillsammans. Men ungefär så här ser de ut   


 

Köpte en etanollykta till sambon på Alla Hjärtansdag. Den blev uppskattad  


Sedan har jag haft magsjuka....så typiskt  Har varit tvungen att sjukskriva mig både pga att jag varit så sliten och dränerad efteråt och för 48 timmars regeln. Vill absolut INTE smitta varken brukare eller personal på jobbet!!

Tur att magsjuka är övergående på några dagar! Men hatar verkligen att kräkas  


 

Det blev en liten selfie på oss i ridhuset där vi ser rätt nöjda ut   


 

Red i min nya fina sadel för första gången på över 1 år. Den är så otroligt härlig att rida i och man sitter väldigt bra i den. Steget blir väldigt annorlunda på Corinne så hon verkar gilla den lika mycket som mig    


 

Passade på att fylla på några hökassar och var för lat för att gå med dem 2 och 2 så jag tog skottkärran och fick 5 st i taget istället       


 

Alla 4 chillar i sängen framför TV en stund  


Men nu är det en ny vecka med nya möjligheter   


Ha en fortsatt fin måndag!!


Mvh A 

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards