anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 27 februari 2019

Av anaby - 27 februari 2019 10:42

Jag har ridit Corinne både måndag och tisdag. Hon har varit väldigt trevlig   Galoppen känns kalasfin just nu och det känns kul att fortsätta jobba med den   I trav är hon fortfarande lite spänd men den blir mer och mer avslappnad för varje vecka. Så det går framåt. Nu har vi bott här i ca 1 månad och jag är tacksam att hon verkar trivas bra i stallet och med sina kompisar  


Igår travade jag lite kavalettibommar. Hon gillar inte att trava bommar men det behövs för både henne och mig  Man måste börja någonstans innan vi ska börja skutta över småhinder framöver  


Jag, sambon, hans son och flickvän var och åt middag och sedan såg vi på Bio. En mycket trevlig kväll med både trevligt sällskap, god mat och bra film       


   

Jo, det kom fler biobesökare till slut så vi var inte ensamma  


Och "Grabbarna Grus" kan jag nog ta hur många kort som helst på  De är snälla och söta när de sover    


 

Ha en fortsatt fin dag!!


Mvh A

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards