anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 6 mars 2019

Av anaby - 6 mars 2019 00:26



Jag satt som volontär på Självmordslinjen i torsdags ensam. Blev bara 2,5 timmar istället för 4 timmar. Bättre med några timmar än ingenting alls.


 


Jag blev utbeordrad på nattjobb och extra natt på fredag utöver mina 2 schemalagda nätter. Tur att jag har en otroligt snäll pojkvän/sambo   Som följde med och hjälpte mig släppa ut hästarna direkt efter nattjobbet. Så jag kunde komma hem i vettig tid och sova  


   


I söndags blev det en favorit i repris med Catane-pizza igen  Jag hade även mitt 3e samtal med min provklient. Bara 7 samtal kvar nu    


 


Det här med selfie och hästar är inte tvärlätt    


 


Det blev en semla på Fettisdagen. Fler än jag var intresserade av semlan men jag åt upp den ensam  



De är söta när de sover  


   


Det finns en hel del vakentid också   


 

Min fina mörkbruna vän   Hon har lugnat ner sig rejält efter 6 veckor i nya stallet. Nu blir det att börja hoppa lite framöver och sedan hoppträna och slutligen börja tävla. Längtar  


 


Man är aldrig ensam hemma numera  De ska med överallt...oavsett om man är på toa eller i övriga huset   Motionscykeln var mycket spännande för dem  


   Nu är det dags för mig att hoppa i bädden och sova!!

God natt och sov gott!!


Mvh A

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards