anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 30 mars 2019

Av anaby - 30 mars 2019 15:34

Jag har ridit ganska mycket den här veckan och Corinne har skött sig väldigt bra trots att det blåst väldigt mycket och känts som om taket på ridhuset ska lossna och flyga iväg ;)


Jag har jobbat 2 nätter och sedan varit ledig. SKÖNT!!


Vi har ätit gott och haft det väldgit bra här hemma :D


Några bilder från veckan som gått :D


 

Corinne skoddes i början på veckan och det blev utan snösulor och de sista broddarna för våren.


Corinne fick vara utan täcke och rullade sig nog minst 5 ggr !!!!




   


Det blev en plankstek av flankstek :D Supergott!!


 


Larry är världens sötaste med sina stora öron!! Vad månde bliva ;)

 


De sover tätt ihop....alltid ;)


 


Passade på med lite pyssel i form av picklad rödlök, inlagd gurka och Limoncello :D


 


Jag och yngsta sonen åt middag ute. För min del blev det en Halloumisallad. SUPERGOD!!!


 

Strandpromenaden börja tina fram så mina joggingturer blir lättare och lättare :D


 

I torsdags hade vi sista handledningen med lärarna på Samtalsterapeututbildningen!! Nu är det bara 1 gemensamt samtal kvar med min Skypegrupp och utvärderingen på min Provklient. Sedan får jag mitt Certifikat efter 10 månaders utbildning!! Det känns fantastiskt bra :D


 

Nyspånad box till en nöjd häst :D


 


Att ha sällskap i ridhuset tillhör inte vanligheterna ;) Vi är oftast ensamma ;)


 

Håret växer och frodas!! Nu är det otroligt långt!!



 


Efter middag ute blev det ett besök på O´learys och sedan ett Biobesök. Loka för min del då jag körde hem :D


 

Avslutade kvällen med jordgubbar och Limoncello.....och wiskey för pojkvännen :D


Ha en fortsatt fin vecka!!

Mvh A

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards