anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Direktlänk till inlägg 22 mars 2012

Höbal fixad ikväll:D

Av anaby - 22 mars 2012 22:27

Snälla L-O och pappa åkte ner med en höbal ikväll   Jag får INTE lyfta och greja med något tungt än så länge....tyvärr finns det en "bråckrisk" efter min operation...så den här gången stog jag över. Tur att man har snälla "anhöriga" som hjälper till när man inte är iordning  TUSEN TACK FÖR HJÄLPEN!!!

Mvh anaby  

 
 
Kerstin

Kerstin

22 mars 2012 22:56

Underbart med så snälla familjemedlemmar. ♥ Åh då minns jag fel!! Men nu vet ni till nästa höst!! ;)
Sv: Tack!! Tycker också den blev fin. :)

http://stallrosen.bloggplatsen.se

anaby

22 mars 2012 23:08

De är guld värda:D Precis!! Det blir att fylla på med grus varje höst nu framöver.

Kortet var verklige fint!!! Ett sånt där man vill förstora och sätta upp på väggen:D

Mvh Anna & Tabasco:)

 
Ingela

Ingela

23 mars 2012 11:18

Nej, "Lidos" är nog inget vanligt namn direkt. Kan inte ens komma på nåt annat namn som skulle kunna göra "Lidos" till ett bra smeknamn... :p Fråga gärna så fort du kan, jag är jättenyfiken! :D

Skönt att du fick hjälp med höbalen. Snälla pappor är guld värda. =)
/Ingela

http://gallant.bloggplatsen.se

anaby

23 mars 2012 21:46

Jag hör av mig så fort jag pratat med tjejerna. Förhoppningsvis senast i början på nästa vecka:)

Jag har riktigt tur som både har en snäll man och en snäll pappa:D Guld värda bägge 2!!!

Mvh Anna & Tabasco:)

 
marianne

marianne

23 mars 2012 15:57

Oj vad mycket vatten :( ungefär så där såg det ut på "vår" terrängbana nyligen.
Det är skönt när familjen förstår och vill hjälpa, tyvärr är jag så´envis att jag hellre hoppar på ett ben med två vattenhinkar til hagen än ber om hjälp :-P knasigaste tanten i världen hihi

Ja det är superskönt att Ava är så cool nu, jag får väl se hur länge hon godtar den här serveringen, jag misstänker att hon tröttnar och kräver nå´t nytt så småningom.....knäpp häst ;)

http://marresmams.blogg.se

anaby

23 mars 2012 21:52

Det är en del vatten som letar sig in innanför vindskyddet:S Som tur är ligger själva bädden på en platå och klarar sig från att bli blöt. Hade jag "tänkte till" lite...eller mycket hade jag bett pappa att fylla på utanför vindskyddet i höstas innan det frös i marken...för att få upp nivån lite. Men, men ...vi får göra det så fort det torkar upp istället så blir det bra till nästa vår:D

Det är jätteskönt att få lite hjälp!! Vanligvis gör jag allt själv. Jag hade nog varit rätt ensvis också om jag bara hade orkat och fått lyfta. Är tyvärr så stor "bråckrisk" efter op om man lyfter så jag har INTE fått lyfta tungt överhuvudtaget de 2 första veckorna. Men nu tänkte jag börja lite försikigt att lyfta det jag känner att jag orkar med. Blir nog bra så smånigom tror jag:D

Hon verkar trevlig och speciell din Ava precis som de ska vara;) Hi hi!! Håller tummarna att hon nöjer sig ett bra tag med nuvarande matsedel:)

Mvh Anna & Tabasco:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anaby - 8 mars 2022 09:41

Halloojjjsan igen! Det känns skönt att vara frisk och komma igång i det vanliga gängorna igen. Har börjat rida igen och det känns otroligt bra          Har fått några nya hästmassagekunder under veckan. Det blir både spännande och intressant at...

Av anaby - 4 mars 2022 20:50

Halloojjsan allihopa! Både jag och min man har haft Covid i veckan. Vi har som tur var fått en lindrig varitant och vi är tacksamma att vi fick Covid nu istället för från början för 2 år sedan när många var allvarligt sjuka. Jag har inte fått åka...

Av anaby - 23 februari 2022 13:48


    Vi gifte oss 22/2 2022   Önskar alla en fortsatt fin dag och kram på er  Mvh Anna   ...

Av anaby - 15 februari 2022 00:40

Halloojsan igen!  Här är det ganska högt tempo   Jag håller på att komma igång med företaget. Bla så håller jag på att sy veteryggvärmare till häst, vetebettvärmare och veteryggvärmare för människor. Har kommit igång med veteryggvärmare till häst o...

Av anaby - 6 februari 2022 22:33

                  Hallojjjjsan allihopa! Hoppas att ni har haft en bra helg      Vi har haft stalljour i helgen. Det blir var 6e vecka och då har vi hand om stallet och 13 hästar lördagmorgon, lunch, kväll och söndag morgon. Söndag lunch och...

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards