anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 24 april 2012

Av anaby - 24 april 2012 16:52

Natten på jobbet var riktigt bra!! Alla som som omväxling som stockar inatt!!! Inga toalettbesök under natten vilket är mycket ovanligt Det regnande när jag åkte hem  De enda som kändes bra med det var att det brukar vara bra "sovarväder" när man jobbat natt!!! När jag vaknade till på em...var det uppehåll 

Tog en prommis ner till T för att göra klart allt kring honom innan middagen. Såg på vägen ner till stallet att regnet har gjort underverk med snön på åkern, i sommarhagen och i paddocken!!!! Hoppas, hoppas, hoppas att det blir några soliga dagar framöver nu!! Och i hagen var det blött men inte så eländigt som jag trodde  

Idag var T verkligen som en "lerinpackad-mammut"...x flera  Någon tid eller ork till sanering fanns dock inte idag...det gick fort i stallet.  Vi ska få besök från L-O:s lillebror som är i stan och bor nere i södra Sverige. Så jag kände att det var läge att skynda sig hem så att jag hann få i mig lite middag innan de dyker upp!!!

Har just ätit middag och börjar känna att energin kommer tillbaka i både "kropp & knopp"  HÄRLIGT!! Ev. kanske kan man förhoppningsvis vara social ett tag framöver nu  

Nu har jag "bara" 4 nätter kvar att jobba i veckan!! Och 2 nätter kvar innan jag får sova 1 natt och vila upp mig innan de sista nätterna ska avklaras 

Nej, nu ska jag se om de dyker upp inom kort!! L-O kommer snart från jobbet också!!
Ha en fortsatt jättebra tisdagkväll!!
Chilla lugnt  

Mvh anaby     

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards