anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2015

Långledigheten har börjat :D

Av anaby - 30 augusti 2015 20:40

Trots att jag gick och la mig relativt snabbt efter jag kommit hem från nattjobbet imorse och sov "de vanliga" 3 timmarna när jag "går av" var det svårt och segt  att ta sig upp ur sängen idag   Det har gått jättebra att jobba de här 3 nätterna men jag antar att kroppen behöver vänja in sig på nattjobb igen  Jag har ju varit ledig rätt länge nu  

Jag har tagit det lugnt idag och tog mig sedan ut på en joggingtur innan middagen. Det blev 3 km idag också...den 3:e gången den här veckan. Känns bra att kunna hålla målet vad gäller joggningen hittills  

Sedan blev det middag och chill i soffan...har varit lite lat ikväll  Men imorgon blir det att jobba på som vanligt igen.....efter en god natts sömn  Jag ska rida T på morgonen och sedan iväg och bla handla en ny mobil...en klösbräda den här gången...blir nog bra till slut  

Igår köpte jag spännband så att jag har när jag ska börja hämta höbalarna. De hade rea på några större och rejäla så jag satsade på att köpa de istället för några mindre. Räknar med att jag ska klara mig med de här spännbanden  


59.90 kr st och har en brottsstryrka på 2 ton. Blev 4 st för mig. Erbjudandet gäller t.o.m imorgon om någon är ute efter spännband till bra pris!! Passa på att köpa på: www.jula.se


Har nyss varit ut till T och gett honom mat och kollat till honom. Han mår fina fisken som vanligt  


Nu blir det att rugga i soffan tills det blir dags att hoppa i  bädden för mig!! Gissar att jag kommer att sova som en sten inatt  

Imorgon blir en ny dag med nya möjligheter och den tänker jag ta tillvara på  


Ha en jättebra fortsatt söndag och chilla lugnt gott folk!
Mvh anaby  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anaby - 8 mars 2022 09:41

Halloojjjsan igen! Det känns skönt att vara frisk och komma igång i det vanliga gängorna igen. Har börjat rida igen och det känns otroligt bra          Har fått några nya hästmassagekunder under veckan. Det blir både spännande och intressant at...

Av anaby - 4 mars 2022 20:50

Halloojjsan allihopa! Både jag och min man har haft Covid i veckan. Vi har som tur var fått en lindrig varitant och vi är tacksamma att vi fick Covid nu istället för från början för 2 år sedan när många var allvarligt sjuka. Jag har inte fått åka...

Av anaby - 23 februari 2022 13:48


    Vi gifte oss 22/2 2022   Önskar alla en fortsatt fin dag och kram på er  Mvh Anna   ...

Av anaby - 15 februari 2022 00:40

Halloojsan igen!  Här är det ganska högt tempo   Jag håller på att komma igång med företaget. Bla så håller jag på att sy veteryggvärmare till häst, vetebettvärmare och veteryggvärmare för människor. Har kommit igång med veteryggvärmare till häst o...

Av anaby - 6 februari 2022 22:33

                  Hallojjjjsan allihopa! Hoppas att ni har haft en bra helg      Vi har haft stalljour i helgen. Det blir var 6e vecka och då har vi hand om stallet och 13 hästar lördagmorgon, lunch, kväll och söndag morgon. Söndag lunch och...

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards