anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Direktlänk till inlägg 26 april 2012

Ge mig sommar NU någon!!!!!

Av anaby - 26 april 2012 20:45


LÄNGTAR TILLS DET BLIR SOMMAR!!!!!


Just nu känns det väldigt avlägset men förhoppningsvis kommer det att kännas "närmare" under nästa vecka när solen kommer till stan  



 



    



 











   


Mvh anaby  

 
 
Bonnie

Bonnie

26 april 2012 21:44

Du är inte ensam, idag har det mer känys som oktober än i slutet av april...

Sv: Tack!
Det är den stora nackdelen med norrland, det finns inga distanstävlingar... Himla trist då det är så otroligt kul!


http://teamkarlsson.blogg.se

anaby

27 april 2012 11:56

Kunde inte ha sagt det bättre själv...det känns precis som höst och kring oktober/november istället för april:( Usch!! Men det ska ju vända nu:D Håller tummarna för det!!!

En stor nackdel med norrland är att vissa typer av tävlingsdisipliner inte har hunnit hit än...förhoppningsvis kommer det framöver:)

Mvh Anna & Tabasco:)

 
marianne

marianne

27 april 2012 08:16

Åhhh vilka härliga sommriga bilder....nu längtar jag med till sommaren, att se pållarna njuta av en vilostund i det gröna, att höra dom frusta utanför fönstret när jag vaknar till på natten....åhhhh....håller med LÅT DET BLI SOMMAR NU!!!!

Vilken utmaning, den skulle jag inte kunna svara på helt ut.

SV: Även om Ava inte blir direkt lugn, så lyssnar hon iaf. Hon är hoppglad och suger verkligen tag i ALLT....inte undra på om hon protesterar om jag hindrar henne ;)

Din man kan maila när han får tid.

Jag hittade inte den glassen med pistage, men smörkola/choklad, mums! jag som inte brukar gilla chokladglass, men där fick jag allt ändra uppfattning :)

http://marresmams.blogg.se

anaby

27 april 2012 12:04

Man börjar nästa gråta bara man tänker på sommaren nu:O Men idag har vi uppehåll och det ska bli kring 10-14 grader under helgen:D Så förhoppningsvis "piggnar" man till nu i både "knopp & kropp":D

Vad trevligt att du antar utmaningen:D Ska genast gå in och läsa om er!!!

Är kanonbra att Ava VILL hoppa...resten löser man under tiden:D Kommer att bli superbra det där!!!

Ska se om han har alla papper iordning då kan vi maila under helgen:)

Åhhh!! Fanns inte pistageglassen kvar:O Den var supergod!! Kanske måsta prova smörkola/choklad vid nästa Willysbesök:) Både pistage och pannacotta var riktigt goda:D

Mvh Anna & Tabasco:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anaby - 8 mars 2022 09:41

Halloojjjsan igen! Det känns skönt att vara frisk och komma igång i det vanliga gängorna igen. Har börjat rida igen och det känns otroligt bra          Har fått några nya hästmassagekunder under veckan. Det blir både spännande och intressant at...

Av anaby - 4 mars 2022 20:50

Halloojjsan allihopa! Både jag och min man har haft Covid i veckan. Vi har som tur var fått en lindrig varitant och vi är tacksamma att vi fick Covid nu istället för från början för 2 år sedan när många var allvarligt sjuka. Jag har inte fått åka...

Av anaby - 23 februari 2022 13:48


    Vi gifte oss 22/2 2022   Önskar alla en fortsatt fin dag och kram på er  Mvh Anna   ...

Av anaby - 15 februari 2022 00:40

Halloojsan igen!  Här är det ganska högt tempo   Jag håller på att komma igång med företaget. Bla så håller jag på att sy veteryggvärmare till häst, vetebettvärmare och veteryggvärmare för människor. Har kommit igång med veteryggvärmare till häst o...

Av anaby - 6 februari 2022 22:33

                  Hallojjjjsan allihopa! Hoppas att ni har haft en bra helg      Vi har haft stalljour i helgen. Det blir var 6e vecka och då har vi hand om stallet och 13 hästar lördagmorgon, lunch, kväll och söndag morgon. Söndag lunch och...

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards