anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 19 december 2013

Av anaby - 19 december 2013 23:09

Idag har jag gjort....i princip INGENTING!!! Det är första dagen på ganska länge som jag bestämde att idag blir det chill...man behöver det emellanåt också  Jag och katten har chillat i soffan "under & över" värmefilten och sett på TV Framåt em tog jag bilen ner till stallet...det regnade...för att ge T mat, mocka, trampa ner hö och fylla på vatten. Eftersom det regnade och ska regna till imorgon fick T på sig ett regntäcke för första gången på en halv evighet!! Det är flera månder sedan han hade ett täcke på sig sist. Jag gissar att T är väldigt nöjd över att slippa täcken  Men idag blev han tvungen. Får se HUR helt det är imorgon  Hoppas på någorlunda!!
Innan jag åkte hem passade jag på att packa 6 st hösäckar så att det finns till nästa påfyllning i helgen.

Sedan raka spåret hemåt för att äta en tidig middag innan Bion!!

Ikväll blev vi "bara" 3 st som skulle se på Hobbit 2. Jag och 2 av Fredriks kompisar. Inga problem där inte!! De är så härliga grabbarna  Hämtade upp den ena då han bara bort en bit bort från oss och den andra träffade vi på Bion. Filmen är ju ganska lång men vi var eninga om att det faktiskt INTE märktes!!! Den var riktigt bra   

När vi ska se 3:an hoppas vi att fler följer med  

Har sedan tagit det lugnt när jag kom hem och laddar inför imorgon när jag ska rida på T. Jag håller bara tummarna att det är uppehåll!!

Så idag har det inte hänt mycket alls...även om min dag har varit riktigt bra   

Ha en fortsatt jättebra torsdagkväll!!
Chilla lugnt  

Mvh anaby  


Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards