anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 29 december 2013

Av anaby - 29 december 2013 22:21

Jag hade en bra natt på jobbet och imorse var det minimalt med trafik efter vägen. När jag passerade järnvägstorget där det är 30 km genom stog Polisen på höger sida och spanade på trafiken....tur att man är laglydig trots att det är tidig morgon och endast jag på vägen  Är alldelens för rädd om körkortet för att ta en chans att köra för fort!!

Gick och la mig på en gång och sov i ca 3,5 timmar. Det var tungt att stiga upp när väckarklockan ringde...kan jag ärligt säga  Men upp tog jag mig allafall  Och intog min favoritplats i soffan  


   



Fick hjälp att köra ner och rulla in en ny höbal under em  Är guld värt!!! Nu kan jag riva ur den NÄR jag vill och packa säckar under veckan. Har 2 hösäckar kvar så det räcker t.o.m onsdag. Då måste jag ha nytt hö. Blir fina fisken!!

Hem för att chilla lite och äta middag. Sedan gick jag ner till stallet för att ge T mat, fylla på vatten och mocka. Skönt att få komma ut och röra på sig och andas frisk luft när man är så trött  

Sedan kom mamma förbi för att titta på nya soffan som fick godkänt  Jag bjöd även på te och vin och vi fick oss en pratstund medans vi tittade på TV  

Någon ridning blev det inte idag...orken var minimal men jag räknar med att rida imorgon då jag kommer att vara piggare imorgon efter en god natts sömn!! Det blir en ny dag med nya möjligheter kan man säga   

Planen är att rida....åka och titta på kuddar, örngott och gardiner till vardagsrummet. Får se OM vi hittar någonting. Sedan ska det handlas mat och sist men inte minst....ett Biobesök. Blir nog en riktigt bra dag  

Snart väntar bädden!! Jag känner att jag börjar få "grus i ögonen" och att hjärna börja bli trött.

Sömn är otroligt viktigt för att man ska fungera! Man märker det väldigt väl när man jobbar natt!!

Nej, nu ska jag sluta svamla och inta horisontalläge i soffan under värmefilten ett tag  

Ha en fortsatt jättebra söndagkväll!!
Chilla lugnt  

Mvh anaby  

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards