anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 14 december 2012

Av anaby - 14 december 2012 19:01

Hejsan Tjejer!! Just nu håller jag på med några Bloppisändringar vilket innebär att INGEN av Bloppisinläggen just nu ligger framme i bloggen utan är under bearbetning under helgen. Håller på att rensa ut vad som ska vara kvar och vad som fortfarande ska säljas. Det ska in några nya fynd också. På måndag ska allt vara klart!!!

Har ni några funderingar på det som varit ute tidigare är det bara att höra av sig så kan jag lägga ut just det på påseende under helgen  

Mvh anaby  

Av anaby - 14 december 2012 16:23

Det hade inte snöat så väldigt mycket under natten....bara lite att sopa bort från bilen imorse innan jag åkte hem  

Idag hamnade jag bakom en stor lastbil....den tog upp nästan 1,5 plats i filen så det var knappt någon som ville köra om....och sedan låg den på 40 km....där det var 60 km. Bara att "gilla läget" och hålla sig bakom  

Har sovit skapligt...inte riktigt bra men inte heller dåligt. Nu har jag 2 nätter kvar att jobba innan jag blir ledig i nästan 1 vecka  

Gick ner till stallet ganska omgående när jag hade vaknat idag. Blev att ge T mat...skotta snö...mocka...skotta mer snö....trampa ner hö och fylla höpåse...skotta mer snö....och slutligen sanera elband  Gissa om jag var nöjd när jag var klar med allt...Japp!! MYCKET  Det ska snöa ända fram till torsdag nästa vecka så det innebär att det blir MYCKET snöskottning för oss alla....pappa med traktorn....L-O med snöslungan och jag i stallet  

Tur att det finns hjälpmedel att använda sig av  

Nu har jag ätit middag och landat i soffan. Ska chilla en stund och sedan fixa lite här hemma.

Blir en lugn kväll innan det är dags att åka till jobbet igen!!

Ha en fortsatt jättebra fredagkväll!!
Chilla lugnt  

Mvh anaby  

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards