anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av anaby - 4 oktober 2013 19:08

Natten på jobbet var bra...som vanligt  Tandborstningar, toalettbesök, läggningar, tillsyner, vändningar, blöjbyte, fler toalettbesök, städning, tvättning och fix i badrum och kök mm. Natten flyter på riktigt bra  

Nu har jag bara 2 nätter kvar och sedan är jag långledig i 7 dagar  Det känns jättebra!!!

Jag åkte förbi stallet direkt på morgonen och gav T hö och sedan hem för att sova. Det blåste storm när jag vaknade så det kände INTE aktuellt att bege mig ut och rida idag  Istället åkte jag iväg på ICA för att handla lite mat...det vi mest behövde under helgen. Sedan en tur ner till stallet för att ge T kraftfoder och mocka vindskyddet. Imorgon får han både hö och kraftfoder på morgonen så gör jag bort all matning samtidigt  

Hem för att äta fryst ICA-pizza. Men vi har en speciell "pizza-funktion" i vår dubbelugn så alla pizzor man ställer in blir VÄLDIGT goda  Både jag och Fredrik var nöjda med middagen idag  

Sedan har jag fixat med några smågrejer här hemma och packat inför nattens jobb. Nu väntar jag bara på att klockan ska bli dags att åka till jobbet. Blir att se på TV tills vidare och chilla lite  

Något mer än så här kommer det inte att bli idag...en ganska tråkig dag  

Ha en fortsatt jättebra fredagkväll!!
Chilla lugnt  

Mvh anaby  

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards