anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 25 oktober 2013

Av anaby - 25 oktober 2013 18:13

Jag hade en bra natt på jobbet och när jag kom hem bytte jag bara kläder och åkte ner till stallet på en gång. T stog uppe vid huset så han fick komma ner till vindskyddet  Med tanke på att det är blött och geggigt i hagen just nu är han JÄTTEDUKTIG och undviker att gå där det är som värst  DUKTIG HÄST  

Han fick mat och hö. Jag fyllde på vatten och mockade och krattade till gruset. Blir fina fisken det här  Tror att det tog ca 15 min sammanlagt att bli klar. Välanvända minuter då jag slipper gå ner till stallet sedan när jag vaknar på em  Hem för att sova!!!

När jag vaknade gick jag ut för att ge T lunchhöet här uppe vid huset. Då var all hans mat klar för dagen  

Sedan vidare till ICA för att hämta ut Börjespaketet och köpa lite matnyttigt. Hem för att göra iordning ICA:s frysta pizza i vår dubbelugn med pizzafunktion  HELT OSLAGBART SÄGER JAG BARA  Det blir en halvlyxigvariant av pizza av en billig sort...som smakar otroligt gott  

Sedan har jag packat matsäcken till jobbet. Inatt är det ingen städning!!Tjjjooohhooo!! Jag ska istället skriva protokoll både från nattmötet och senast dagmötet. Skönt när det blir gjort  

Jag och L-O har planerat lite inför nästa vecka. Vi är bägge 2 lediga!! Jag hela veckan och L-O ca halva  Tror att det kommer att bli en väldigt bra vecka  

Nu ska jag chilla och se på Blacklist från igår med James Spader  

Det händer inte så mycket mer här ikväll!!!

Tänkte svara på era kommentarer lite senare inatt när jag har skrivit protokollen!! Jag har INTE glömt bort er det är bara det att jag inte riktigt har haft orken än. Men det blir som sagt bättre och bättre för varje dag  

Ha en fortsatt jättebra fredagkväll!!
Chilla lugnt  

Mvh anaby  

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards