anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Direktlänk till inlägg 12 april 2013

Sonen fick jobbet!!! STOR LYCKA!!!

Av anaby - 12 april 2013 15:45

En del av er vet redan att Fredrik har fått jobb innan han har gått ut gymnasiet!! Men nu är det så att säga HELT KLART!! Idag var det 4 st ungdomar av de 6 st de tagit ut som får börja jobba   De börjar jobba vecka 18 och sedan få de anställning till slutet på september. Förhoppningsvis får de sedan fortsätta!!! Det är bara att hålla tummarna!!! VILKEN CHANS FÖR DESSA DUKTIGA GRABBAR!!!

Det känns helt fantastiskt att han fått ett jobb INNAN han ens gått ut gymnasiet  Skolan och rektorn har godkänt att grabbarna jobbar från vecka 18 och fram till skolavslutningen och examen  De måste in och göra vissa prov för betygets skull men annars är det bara att jobba på för dem  

Just nu känns det helt fantastiskt bra!! Både för Fredriks skull och sedan känner man sig väldigt glad som mamma också. Arbetsmarknaden är ju inte så lätt idag så man får vara tacksam och glad för varje jobb man kan få!!

Vi bestämde ganska snabbt att vi skulle fira jobbet med att gå ut och äta tillsammans  

Mvh anaby  

 
 
Ylva

Ylva

12 april 2013 17:17

Vad kul! Hoppas att ni får en trevlig kväll. :)

http://www.ylvablom.se

anaby

15 april 2013 18:59

Det känns jättebra att han fick jobbet!! Vi har nog inte riktigt förstått det än!! Just det här företaget har donerat flera miljoner till det här programmet på Gymnasiet. Känns extra roligt att de även samarbetar och vill veta vilka elever som är duktigast i avgångsklasserna!! Tänk om fler företag och gymnasieskolor hade samma samarbete så kanske fler ungdomar hade haft större chans att få jobb när det gick ut gymnasiet!! Mycket bra gjort av företaget tycker jag:D

Vi hade en jättetrevlig kväll....blev för mätt bara;) hi hi!

Mvh Anna & Tabasco:)

 
Kerstin

Kerstin

13 april 2013 01:46

Grattis till sonens jobb!! Kalas bra ju!

http://stallrosen.bloggplatsen.se

anaby

14 april 2013 23:58

Tack!! Han är verkligen jätteglad och vi också!! Känns helt overkligt än så länge!!

Mvh Anna & Tabasco:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anaby - 8 mars 2022 09:41

Halloojjjsan igen! Det känns skönt att vara frisk och komma igång i det vanliga gängorna igen. Har börjat rida igen och det känns otroligt bra          Har fått några nya hästmassagekunder under veckan. Det blir både spännande och intressant at...

Av anaby - 4 mars 2022 20:50

Halloojjsan allihopa! Både jag och min man har haft Covid i veckan. Vi har som tur var fått en lindrig varitant och vi är tacksamma att vi fick Covid nu istället för från början för 2 år sedan när många var allvarligt sjuka. Jag har inte fått åka...

Av anaby - 23 februari 2022 13:48


    Vi gifte oss 22/2 2022   Önskar alla en fortsatt fin dag och kram på er  Mvh Anna   ...

Av anaby - 15 februari 2022 00:40

Halloojsan igen!  Här är det ganska högt tempo   Jag håller på att komma igång med företaget. Bla så håller jag på att sy veteryggvärmare till häst, vetebettvärmare och veteryggvärmare för människor. Har kommit igång med veteryggvärmare till häst o...

Av anaby - 6 februari 2022 22:33

                  Hallojjjjsan allihopa! Hoppas att ni har haft en bra helg      Vi har haft stalljour i helgen. Det blir var 6e vecka och då har vi hand om stallet och 13 hästar lördagmorgon, lunch, kväll och söndag morgon. Söndag lunch och...

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards