anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 4 februari 2019

Av anaby - 4 februari 2019 20:13

Helgen har varit hektiskt men väldigt bra  


 


Min bil har fått stått inne i garaget och tina upp lite 



Har bästa sambon som följer med till stallet på lördagmorgonen och hjälper mig släppa ut hästar och packa hö 


 

Vi åt lite Maxmat innan jag åkte iväg på Clinic med Pether Markne på lördagen. Träffade trevliga människor och blev grymt inspirerad av Pether      


 


2 grupper med 3 ryttare i varje som tog nästan 2 timmar vardera pga att han är så nogrann  


Förutom mycket häst i helgen har vi fortsatt att fixa hemmavid. Det kommer att bli jättebra  



Imorgon (måndag) klev jag upp 06.30 för att hinna rida Corinne innan de började med underhållet i ridhuset. Kan säga att det var bara jag där på hela stället  


 


Hon skötte sig jättebra     Efter att ha varit halv och helgalen och spänd och väldigt spänd i 1 vecka kändes hon helt ok idag. Det gick att kräva lite och hon var ändå lugn. Så det tar sig  Bara att jobba vidare.


Har sedan varit in till stan på möte med jobbet och en massa annat idag.

Avslutar måndagkvälle men första samtalet med provklienten. Lite skräckblandad förtjusning och känns väldigt bra  Blir intressant att fortsätta nästa måndag  Har 9 ggr kvar på 9 veckor.


Ha en fortsatt fin måndag!!


Mvh A

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards