anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Direktlänk till inlägg 11 februari 2011

Jobba, sova, T och jobba...:S

Av anaby - 11 februari 2011 18:41

Hade en bra natt på jobbet och åkte ner till stallet direkt jag kom hem med varmvatten och passade på att ge T hö  Han var en aning rimfrostig av kylan!! Var kring -19 grader imorse  

Åkte sedan hem och  har lyckats sova några timmar allafall. Skulle kunna tänka mig att jag kommer att sova MER ÄN GOTT när jag kommer hem från jobbet imorgon!!!

Tog bilen ner till stallet med mer varmvatten till termobaren när jag vaknade. Gick ganska fort i stallet idag. SKÖNT när man är trött och sliten  Fick ett SMS från en tjej som behövde STOR utrustning till sin häst. Så jag ska passa på att rensa ut lite hästgrejer nere i källaren som jag INTE behöver och se vad hon vill köpa. Blir nog superbra  Förhoppningsvis blir jag av med lite av varje  


Idag är sån där ganska händelslös slödag när jag mest bara jobbar, sover och är i stallet  Har passat på att tvätta lite stallkläder när jag inte ska rida på några dagar  

Fick både Ridsport och Hippson i brevlådan igår   så jag har "lusläst" lite under natten som var när jag jobbade. Ska läsa mer ordentligt inatt  

Jag har tänkt sätta mig och titta lite på NÄR jag ska/vill ha semester i sommar. Börjar bli dags att bestämma det nu!!

Nu väntar en stor kopp cappucino och att titta på TV innan jag åker iväg till jobbet. Har nu 2 nätter kvar tills långledigheten börjar!! ME LIKE  

Ha en jättebra fortsatt fredagkväll !!

Mvh anaby  

 
 
Kerstin

Kerstin

11 februari 2011 20:08

Glömmer nog dansen som vanligt. :)

http://stallrosen.bloggsplatsen.se

anaby

11 februari 2011 20:11

Hinner bara se en stund sedan måste jag iväg till jobbet...men håller på att spela in;)

Mvh Anna & Tabasco:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anaby - 8 mars 2022 09:41

Halloojjjsan igen! Det känns skönt att vara frisk och komma igång i det vanliga gängorna igen. Har börjat rida igen och det känns otroligt bra          Har fått några nya hästmassagekunder under veckan. Det blir både spännande och intressant at...

Av anaby - 4 mars 2022 20:50

Halloojjsan allihopa! Både jag och min man har haft Covid i veckan. Vi har som tur var fått en lindrig varitant och vi är tacksamma att vi fick Covid nu istället för från början för 2 år sedan när många var allvarligt sjuka. Jag har inte fått åka...

Av anaby - 23 februari 2022 13:48


    Vi gifte oss 22/2 2022   Önskar alla en fortsatt fin dag och kram på er  Mvh Anna   ...

Av anaby - 15 februari 2022 00:40

Halloojsan igen!  Här är det ganska högt tempo   Jag håller på att komma igång med företaget. Bla så håller jag på att sy veteryggvärmare till häst, vetebettvärmare och veteryggvärmare för människor. Har kommit igång med veteryggvärmare till häst o...

Av anaby - 6 februari 2022 22:33

                  Hallojjjjsan allihopa! Hoppas att ni har haft en bra helg      Vi har haft stalljour i helgen. Det blir var 6e vecka och då har vi hand om stallet och 13 hästar lördagmorgon, lunch, kväll och söndag morgon. Söndag lunch och...

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards