anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 8 november 2014

Av anaby - 8 november 2014 19:00

Jag åkte ner till stallet direkt jag kom hem från jobbet på morgonen och gjorde klart allt kring T. SKÖNT!! Sedan har jag sovit och när jag vaknade på em satte jag igång och dammsuga och torka golven så det blev gjort. Ska fortsätta med dammtorkning och annat imorgon. Men eftersom jag även ska ta in elbanden från sommarhagen kändes det bättre att göra lite jobb idag och lite imorgon. Jag kommer att vara rätt så trött och slut imorgon...men man vill ju ändå få lite gjort både i stallet och här hemma  

Har inventerat vinterskor, broddar och snösulor och ALLT finns  Har även kollat vilket datum det är dags för vaccinering och det blir i slutet på månaden. Känns bra!!!

Nu blir det middag och sedan att åka iväg och jobba sista natten den här veckan!! F.r.o.m imorgon börjar min långledighet på 9 dagar och det känns helt underbart  Jag håller tummarna att det INTE blir någon utbeordring under nästa vecka!! Hade varit så otroligt skönt att få var ledig hela tiden!! Men vi får se vad som händer!!

Ha en fortsatt jättebra lördagkväll och chilla lugnt gott folk!!


Mvh anaby  

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards