anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Direktlänk till inlägg 16 december 2011

Bra kväll:)

Av anaby - 16 december 2011 23:03

Jag har haft en bra och lugn kväll här hemma. Känns som om mitt "utbrott" släppte en massa spänningar för jag har känt mig otroligt lugn   Ser fram emot imorgon vilket jag inte gjorde imorse!!! En klar förbättring!!

Jag har blivit intervjuad av min yngsta son i ett skolarbete....Hi hi!! Får se hur det blir 

Sedan har jag titta på "Svenska hjältar galan" och gråtit som en halvtok  Är nog delvis därför som jag känner mig lugn också....är lite trött pga all gråt..dock på ett positivt sätt!! Vilka härliga människor det finns 

Snart väntar bädden och jag hoppas på en bra dag imorgon!!

Ev. blir det en barbackatur med T i hagen...så att han får lite "hjärngympa" allafall  Tänkte ev. prova mitt sidepull med ringar som jag köpte i våras....har inte kommit ihåg att provrida med det än  Minnet är kort men intensivt nu för tiden 

Sov gott!!

Mvh anaby     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anaby - 8 mars 2022 09:41

Halloojjjsan igen! Det känns skönt att vara frisk och komma igång i det vanliga gängorna igen. Har börjat rida igen och det känns otroligt bra          Har fått några nya hästmassagekunder under veckan. Det blir både spännande och intressant at...

Av anaby - 4 mars 2022 20:50

Halloojjsan allihopa! Både jag och min man har haft Covid i veckan. Vi har som tur var fått en lindrig varitant och vi är tacksamma att vi fick Covid nu istället för från början för 2 år sedan när många var allvarligt sjuka. Jag har inte fått åka...

Av anaby - 23 februari 2022 13:48


    Vi gifte oss 22/2 2022   Önskar alla en fortsatt fin dag och kram på er  Mvh Anna   ...

Av anaby - 15 februari 2022 00:40

Halloojsan igen!  Här är det ganska högt tempo   Jag håller på att komma igång med företaget. Bla så håller jag på att sy veteryggvärmare till häst, vetebettvärmare och veteryggvärmare för människor. Har kommit igång med veteryggvärmare till häst o...

Av anaby - 6 februari 2022 22:33

                  Hallojjjjsan allihopa! Hoppas att ni har haft en bra helg      Vi har haft stalljour i helgen. Det blir var 6e vecka och då har vi hand om stallet och 13 hästar lördagmorgon, lunch, kväll och söndag morgon. Söndag lunch och...

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards