anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av anaby - 6 oktober 2011 15:55

Idag har jag och mamma varit och shoppat och handlat lite. Det blev några flera grejer från "Rosa bandet kampanjen" 

 

1 st rosa skruvdragare

1 st rosa kalender

1 st 4-pack hushållsdukar

Och sedan 2 rosa bäddset som INTE tillhör Rosa bandet...men som jag köpte ändå..tyckte att de var ganska häftiga  Får se vad L-O tycker om det  



   

Sedan blev det en ny brun handsväska på Lindex   Då den andra håller på att "ge upp" snart  

Svarta leggings på ICA  Mitt första leggingsköp!!!

Kulspetspennor på ICA  Behöver dem till att skriva i kalendern  

Och en riktigt trevlig parfym från Kicks  Passade på att ta en helt ny som jag inte har provat tidigare!! Får se vad jag tycker om den    

Självklart blev det ett besök på Apoteket. Känns som om jag är stamkund där  Hittade dock inte de stora bindorna med vingar som jag egentligen behöver till mitt "blodbad"  Fick dock bra hjälp av en expedit som höll på att svimma när jag sa vad jag behövde i storleksväg på bindor och antal Förklarade att jag ska få hjälp framöver så förhoppningsvis är det "sista gången" jag behöver bunkra upp med så här mycket bindor    

Lite matvaror blev det och en sväng in på ÖB också innan vi åkte hem.

Hann med att packa upp innan jag åkte in till stan för att få Taktilmassage för första gången i mitt liv!!! Det var väldigt spännande och annorlunda motför "vanlig" massage. Men väldigt behagligt  Fick "order" att dricka mycket och ta det väldigt lugnt under em och kväll då man blir både trött och "mosig" av massagen....det är väl bäst att lyda för att få ett bra resultat 

Sitter med 1 vattenglas som jag ska gå och fylla på igen snart  Väntar även på att T ska komma upp till huset så att jag kan fixa allt kring honom...han vill nog ha sitt kraftfoder snart  .....så han dyker nog upp på en liten stund  

Nej, dags att vätska upp sig mer!!!
Ha en jättebra fortsatt torsdag em och kväll!!!

Chilla lugnt  

Mvh anaby  

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards