anaby - Jag, barnen, djuren & fotografering.

Alla inlägg den 2 november 2012

Av anaby - 2 november 2012 15:38

Vi har haft det jättebra i stugan hittills!!!

Efter några stopp på vägen och leverans av potatis...kom vi till slut till stugan!!! Tjjoohhooo!!

Tyvärr regnade det  Men det var ju väntat!!!

Medans L-O packade ur bilen...packade jag in i kylskåpet och fixade middagen. Han satte igång och eldade i vedspisen också  Det var kring 17 grader när vi landade i stugan och 27 grader när vi hoppade i bädden  

Innan det blev tillräckligt varmt fick jag användning av min värmefilt  

Sedan har vi myst...ätit gott och tagit det väldigt lugnt  

Kvalitetstid på hög nivå  

Jag tog sovmorgon imorse..sov 10 timmar!! Kändes otroligt skönt när jag vaknade  

Självklart hade vi glömt lite grejer hemma som vi skulle använda idag  så det blev ett besök till ICA (ca 1 mil bort) och handla det som lämnades kvar hemma  

Sedan vi kom hem har vi fixat med middagen och chillat här hemma i värmen framför TV. Frågade nyss L-O om vi kunde se om internet funkade?? Ibland gör det det och ibland inte....är ju inte lätt när man "bor i skogen"   

Nu väntar vi på att svärmor och svärfar ska komma på middag. Kommer att bli en bra kväll med trevlig sällskap och god mat  Tror dock att vi har alldelens för mycket mat och annat att äta...men hellre för mycket än för lite  

Ha en fortsatt jättebra fredagkväll!!
Chilla lugnt  

Mvh anaby  

Presentation


Välkommen till mig! Jag bloggar bla om min satsning att tävla i hoppning upp till 130 cm efter 17 års frånvaro på tävlingsbanorna. Och en massa annat trevligt :)

Fråga mig

27 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du som tittar in på min blogg? ;)
 20 år
 25 år
 30 år
 35 år
 40 år
 45 år
 50 år
 55 år
 60 år + däröver

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards